Mirki, przymierzam sie do zakupu samochodu, chodzi o auto używane z rocznika 2006 plus minus.
Typy: - Honda Accord z silnikiem 2.0 VTEC 155KM (najlepiej wersja po lifcie w 2007) - BMW 3 e90 z silnikiem 2.0i 150KM (tutaj w gre wchodzi tylko wersja sprzed 2007, później niestety doszedł awaryjny silnik tfsi 170KM) - Audi A4 b7 z silnikiem 1.8T 163KM
Wszystkie tylko ze skrzynia manulana i bez xdrive/quattro.
Może ktoś z was czymś takim jeździ i jest w stanie podzielić sie wrażeniami z ekspoatacji :)
@Gottek: Posiadam Accorda VII z 2007 roku 2.0 w benzynie. Szczerze mówiąc szukając auta z segmentu D jeździłem wieloma modelami. Najbardziej przypasował mi Accord - najlepsze wrażenia z jazdy. Najlepiej wziąć wersję 2.4, lecz bardzo trudno dostać dobry egzemplarz. Większość jest sprowadzona z zagranicy o niepewnej historii. Wersja 2.4 na prawdę ładnie idzie, silnik praktycznie bezawaryjny (2.0 również).
@Gottek Ja mam Accord w 2.4, i naprawdę ładnie ciągnie, zwłaszcza po reflashu. Z układem napędowym i przeniesieniem napędu nie ma problemów, podobnie z elektroniką, jedyny jaki może się pojawić to korozja, ale z tym również można sobie poradzić.
BTW. Lift accorda był w 2005 roku - najłatwiej rozpoznać polifta po braku chromowanej listwy na krawędzi maski.
@Gottek: Z gazem nie ma najmniejszego problemu, o ile założysz odpowiednią instalacje, a nie po kosztach u Pana Mietka. Koszt instalacji ~3k. Ale przy takim silniku szybko się zwraca.
Spalanie zależy od ciśnięcia na pedał gazu - w mieście zdarza mi się nawet 16, na trasie da się zejść do około 8 - 6ty bieg daje takie możliwości.
Ja mam samochód ze Szwajcarii, koszty spore (zwłaszcza w porównaniu do średnich cen
@Gottek: Z gazem nie ma problemów zarówno w silniku 2.0 i 2.4. Mam znajomego gazownika co ma zagazowanego Accorda VIII i wszystko śmiga, aż miło. To proste silniki bez żadnych turbin itp
Mirki, przymierzam sie do zakupu samochodu, chodzi o auto używane z rocznika 2006 plus minus.
Typy:
- Honda Accord z silnikiem 2.0 VTEC 155KM (najlepiej wersja po lifcie w 2007)
- BMW 3 e90 z silnikiem 2.0i 150KM (tutaj w gre wchodzi tylko wersja sprzed 2007, później niestety doszedł awaryjny silnik tfsi 170KM)
- Audi A4 b7 z silnikiem 1.8T 163KM
Wszystkie tylko ze skrzynia manulana i bez xdrive/quattro.
Może ktoś z was czymś takim jeździ i jest w stanie podzielić sie wrażeniami z ekspoatacji :)
Co wybrać?
@Gottek:
Jeszcze się zastanawiasz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z układem napędowym i przeniesieniem napędu nie ma problemów, podobnie z elektroniką, jedyny jaki może się pojawić to korozja, ale z tym również można sobie poradzić.
BTW. Lift accorda był w 2005 roku - najłatwiej rozpoznać polifta po braku chromowanej listwy na krawędzi maski.
Spalanie zależy od ciśnięcia na pedał gazu - w mieście zdarza mi się nawet 16, na trasie da się zejść do około 8 - 6ty bieg daje takie możliwości.
Ja mam samochód ze Szwajcarii, koszty spore (zwłaszcza w porównaniu do średnich cen
@Gottek: Nie ma najmniejszego problemu. Abyś tylko nie cebulił na instalacji.