•  

    Nie wiem co za marketingowy idiota uznał że dobrym pomysłem będzie zmuszanie ludzi do czekania na połączenie z konsultantem jeżeli to on do ciebie dzwoni

    Ktoś do mnie dzwoni, ma sprawę(inna sprawa że wszędzie mam poblokowane zgody marketingowe, więc nie bardzo wiem z jakiej paki) i to JA mam czekać kilkanaście sekund aż on łaskawie podniesie słuchawkę i zechce mi pierdolić pół godziny o superofercie tylko dla mnie blablabla itp.
    Jak tylko usłyszę po takim telefonie sygnał połączenia to natychmiastowo się rozłączam i czarnolisto na numer. super skuteczność

    A jakby się ktoś zastanawiał - 32 661 18 62 - spamcenter z tmobilebanku
    #marketing #callcenter #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank

    •  

      @rdy: Też mnie to do szału doprowadza, ale to raczej nie marketingowy idiota tylko ktoś od cięcia kosztów - załóżmy, że 50% ludzi nie odbiera telefonów od konsultantów (bo są w pracy, nie mają czasu, telefon gdzieś zostawili etc), wobec tego zatrudnia się mniej konsultantów, a automat dzwoni po wszystkich i jeżeli połączenie zostanie odebrane, to dopiero przekazuje się je żywemu człowiekowi. Problem pojawia się, jak odbierze więcej ludzi, niż wynika to ze statystyki;)

    •  

      @rdy: wlasnie o to sie pozalilem dzis do Play ( ͡° ͜ʖ ͡°) i chuj przestalem od nich odbierac bo mnie totalnie jebie co mi maja do powiedzenia pol roku przed koncem umowy

Gorące dyskusje ostatnie 12h