Wpis z mikrobloga

@Vault-Tec Zamek nie działa bo w srodku został gleboko kawałek klucza. Kombinerkami, szczypcami nie da rady wyjąć. I nie chodzi o klucz a o funkcjonalność drzwi. Samochod nie mój.
@grzeszna: musisz wymienic sama wkladke, zamek jest ok
Ktory rocznik?
Wkladka powinna kosztowac doslownie pare zlotych, wyciagnac ja to jedna/dwie srubki, tylko potem trzeba bedzie cierpliwosci i troche zabawy, bo to wszystko malutkie elementy.


@Vault-Tec: Raczej najpierw psika się do zamka jakiś tłustym środkiem by łatwiej wyszedł. Pomocne mogą być szczypczyki by ułamany fragment wyciągnąć, można też użyć cienkiego drucika z lekko zagiętym końcem, może być agrafka. Ale najpierw poślizg no chyba że wychodzi bez problemów.
@grzeszna:
@grzeszna: Eeee tzn w eLce ulamalas? A czy eLka nie ma ubezpieczenia od takich rzeczy? A czy ty nie korzystasz z samochodu pod nadzorem instruktora? Cos mi to mocno walkiem smierdzi :P
@dzieju41 pol godziny próbowaliśmy xD za maly kawałek za daleko. Może sie cos tam uda jeszcze. Dzieki. Po prostu nie wiem ile może sobie policzyć taki mechanik, czyli ile kasy mam przygotować.
@grzeszna: Napewno nie, moze nawet mniej. Dla doswiadczonego mechesa to bedzie 10 minut roboty.
Ale sadze, ze dajesz sie orznac swojemu instruktorowi. On naprawy takich rzeczy ma wliczone w koszta/ubezpieczenie, a Ty jak rozbijesz auto w czasie kursu to co, tez mu zaplacisz np. 10000 za naprawe?
@grzeszna: Tak jak mówi @przepelnieniebuforu potrzebny jest tylko ślusarz z wytrychami. Najlepiej zadzwonić do pierwszego lepszego i zapytać - jeśli jesteś w stanie tym samochodem jeździć (zapasowy klucz) to po dojechaniu na miejsce zrobi to w kilka minut bez uszkadzania/demontowania czegokolwiek. Tylko trzeba się upewnić że te wytrychy/picki ma (samo posiadanie bez uprawnień jest nielegalne ;p), bo tak to się narobi i skasuje odpowiednio.