Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich spod #ibuygou.

Chciałem poinformować tych co kupili oraz tych co będą chcieli zakupić u nas telefon, że mamy opóźnienia w wysyłce i są one znacznie wydłużone od wcześniej deklarowanego przez nas czasu, czyli 3-5 dni roboczych procesowania paczki.

Przykro mi to stwierdzić ale firma ma ogromny kłopot z nadążeniem przez te raptem 3 dni obsuwy w wysyłce od czasu tajfunu Nida, bo przez jeden dzień biuro było nieczynne, a przez dwa kolejne firmy kurierskie nie działały jak powinny, z powodu m.in. braku możliwości dojazdu do magazynu.
To są 3 dni obsuwy z naszej perspektywy, a co dopiero takie firmy jak nasi przewoźnicy, które operacja jak procesowanie paczki, oczekiwanie na kuriera, pobyt paczki w sortowni itp wydłużyły również z powodu nadmiaru paczek. Dodatkowo pod koniec lipca załoga ibg wyszczupliła się o kilka osób oraz Xiaomi daje ciała z dostawami najpopularniejszych modeli #mi5 #redminote3pro #mi4c i takim o to sposobem dostaliśmy serię na klatę, po której bardzo pomału się zbieramy..

Na prawdę rozumiem waszą złość i zniechęcenie do nas, lecz niestety staramy się jak możemy nadrabiać straty, ale pewnych rzeczy nie przeskoczymy, a na pewno czasu czy też opóźnień firm trzecich.
Dlatego bardzo proszę wszystkich o cierpliwość i wyrozumiałość, dodatkowo na swoją i sklepu obronę dodam, że przed owymi wybrykami natury działaliśmy bardzo prężnie przez co większość z Was na pewno z tego powodu dokonała u nas zakupu, gdyż mamy tu dobrą opinię na mirko a także na innych forach.
Aktualnie mamy opóźnienia, bardzo nieregularne, i nie mamy jednoznacznej odpowiedzi na to kiedy sytuacja się ustabilizuje.

Wołam tych, których z tego miejsca mogę tylko przeprosić i prosić o anielską cierpliwość
@domi122: @Pawelooo: @Dawiducik: @Wieku: @dzejas @daktyr @Ciuch_ciuch_madafaka

Dodatkowo zaistniała pewna sytuacja, bardzo nie miła, dotycząca kuriera UPS - otóż kilka paczek nie przyszło kompletnych do klienta. Dlatego aktualnie nie ma kuriera UPS w ofercie, do odwołania.
Na razie są tylko nasze podejrzenia, nie mamy konkretów, skargi złożone, sprawa się toczy i mam nadzieję że szybko skończy oraz wyjaśni się co się stało, o czym na pewno napiszę w swoim czasie.
Jednakże składam apel do wszystkich, którzy zamówienie opłacili i wybrali usługę przewoźnika UPS, by swoje paczki otwierali przy kurierze lub nagrywali ich otwieranie, lub najlepiej obydwa te punkty połączyli. To dla własnego dobra oraz dla łatwego wyjaśnienia sprawy, jeżeli coś miałoby być nie tak.
Zwróćcie także uwagę na opakowanie, czy nie zostało podejrzanie zapakowane lub było uszkodzone.

W razie jakichkolwiek problemów możecie pisać do mnie, ale wszelakie problemy powinny być zgłoszone na support lub helpdesk w celu weryfikacji, ja po prostu mogę poasystować w kontakcie, co dobrze wiecie że tutaj robię :)


Pozdrawiam Was serdecznie a na dniach zapuszczę naprawdę fajne kupony (ʘʘ)
_____________________________________________________________________________________________________________________
Choć już teraz zaproszę do skorzystania z podwójnej zniżki na Mi5 3/64 BLACK który jest w promocji za 368$ z 390$ a jeszcze można użyć IBYMI564BLPL na 15$ i mamy go za całe 354$ + DHL 17$ + ewentualne UoV 18$.

Także pragnę ogłosić, że od teraz mamy w naszych #ibuygoukupony uniwersalny kod rabatowy na 5$ na każdy produkt w sklepie powyżej 100$ o treści IBY5USD ()
Enjoy!

#xiaomi #ups
  • 66
@Dawiducik: Nie powinni robić problemu, rozmawiałem o tym z jednym z nich. Mówi, że to ich domena i na to zawsze mają mieć czas.
Postaram się jutro wrzucić foto, ale nasze paczki są charakterystyczną żółtawą taśmą obklejone a na to naklejona etykieta przewoźnika.
@Dezynwoltura: Zagaje komu trzeba, bo pomysł załodze się spodobał.