Wpis z mikrobloga

czołem Mirki,

wstaje dzisiaj rano, wchodze na wypok, czytam, czytam... afera z allegro. Jak mnie boli (jak kazdego zresztą), że ten cały lichy serwis ma monopol na polskim rynku. Po prostu siedze i płacze. Gdzieś podskórnie czuje, że zagraniczni gracze jak #ebay czy #aliexpress nigdy nie zdominują naszego rodzimego rynku :((

nie bede sie chwalił, ze jestem #programista15k ...chodzi mi o to, że rzucam propozycję: czy ktos ma pomysl, jak z powodzeniem załatwić tego dziada, nim zdążą go sprzedać??? (tak, to moje marzenie, teraz są na mocnej górce i juz liczą hajsy ze sprzedaży, ale lada moment moga pojsc z torbami ;D )

najpierw krotkie info o sobie:

miałem kiedys dlugo konto, ale usunąłem w związku z aferą zbożową, chciałem obalić wypok ;P ...moze wiec uda sie chociaz z allegro, huehue ;D

jestem front- / back-endowcem, moge w 2 miesiace trzasnąć taki serwisik. mam duzo czasu, duże skillsy, troche kasy na kolejny projekt (mam kilka w planach, ale mysle teraz o allegro); generalnie robie aplikacje wysoko skalowalne w #nodejs (z #mongodb), a jako front: #angular (1.x), #vuejs albo #reactjs (w okrojonym #bootstrap -ie). moge to wszystko w miare szybko uruchomic: duzo bardziej przemyslane, lepiej działające, naprawde niewielkim kosztem (serwery z #kimsufi albo na swoich wlasnych - na start). sprawy techniczne zostawcie mi (plus całą administrację, infrastrukturę i konfigurację z zakresu #sysop). Oczywiście ewentualne wsparcie mirków z tematu #programowanie sie przyda (jesli ktos poprze inicjatywe i zechce sie przylaczyc).