Aktywne Wpisy
teslamodels +184
Mój największy życiowy sukces to brak gówniaków.
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
alverini +133
Panowie, nie oszukujmy się. Nowe Cities Skylines technologicznie to fuszerka. Badziewie. Bubel. Jak można, wziąć pierwszą, wybitną część, dodać drzewko rozbudowy i żądać 200zł. *patrzy się na smokowskiego* Bo ja tego nie rozumiem. Bo ja tego Panowie nie rozumiem. Mam GF 4080 ti z i9 i mam 15 fps w menu. *podnosi głos* No ludzie. A wychodzi Colossal Order i mówią, że ich celem jest 30 fps. Czuje się oszukany. Zdradzony. Sprzedany.
Mam pytanie, mam dwie klasy:
class Entity
{
string name;
int alive;
int attack;
float defence;
int hp;
public:
void fight(Entity & e);
.
.
.
};
i
class Army
{
vector entities;
string name;
public:
void fight(Army &);
.
.
};
Chcę aby odpowiadające sobie jednostki obu armii się ścierały.
void Army::fight(Army & a)
{
vector ::iterator it;
for(it = a.entities.begin(); it != a.entities.end(); it++)
{
(*this).entities.Entity::fight(*it);
}
}
wyskakuje mi błąd 'Entity' is not a base of 'std::vector'. Posłuży ktoś pomocą?
(*this).entities.Entity::fight(*it);
*this - czyli obiekt klasy army (OK)
.entities - czyli wektor typu Entity, będący polem klasy Army (OK)
.Entity - wektor nie ma takiej metody (NIE OK)
Tutaj pierwsza entity w wektorze walczy z każdą entity z
a
this->entities[0].fight(*it)
Komentarz usunięty przez autora
[Error] 'class std::vector' has no member named 'fight'
jednak nie, już wszystko działa, dzięki za pomoc ;)
https://ideone.com/XKjiOA