Wpis z mikrobloga

Posiadam dwa konta:
1. walutowe w AliorBanku
2. eKonto dla Młodych w mBank

Pierwsza karta od samego początku nie działała.
Natomiast z drugą pojawiły się problemy dopiero o godzinie 19:00 (wcześniej działało). Wszystko ladnie, zamawiam, transakcja niby przechodzi, ale po przejściu do [My Orders] wszędzie jest napisane "Closed". Limity ilościowe/kwotowe na karcie są ustawione. Około godziny 19:00 (pusta do tej pory) lista blokad zapełniła się wszystkimi dokonanymi (udanymi i tymi "closed") transakcjami. Facebookowy zespół mBanku napisał mi, że ta lista blokad jest standardem i w momencie rozliczenia transakcji zniknie. Rozumiem przez to, że z dotychczasowymi udanymi transakcjami na aliexpress nie będzie problemu, ale martwią mnie statusy "closed" cebuladealsów z ostatnich dwóch godzin.

Ktoś ma podobne problemy? Wołam @ZespolmBanku

#aliexpress
  • 5
@ctyasdg polecamy skontaktować się z ekspertem online, sprawdzi dla ciebie czy wszystkie płatności przebiegły pomyślnie. Jeśli tak skontaktuj się z obsługą aliexpress.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Ekspert online poinformował mnie, że interesujące mnie transakcje zostały zakończone pomyślnie. Sam od siebie mogę dopowiedzieć, że cały proces dokonywania zakupu na aliexpress przebiegał pomyślnie (w porównaniu do AliorBanku, który od razu blokował próby płacenia) - za każdym razem wyświetlał się komunikat "Succeed", natomiast po wejściu w okno zamówień - tam już wyświetla się "closed". Z tego wynika, że Aliexpress w jakiś sposób musi blokować transakcje (zmiana IP, tryb incognito