Wpis z mikrobloga

mirki znacie się może lepiej, klient kupił u nas towar poprzez allegro, wybral sposób zapłaty pobranie, jednak błąd ludzi sprawił że na liście przewozowym nie było pobranie wpisane, przez co towar otrzymał za darmo.

klient jest bezczelny i kwituje sprawę że "nie zostało wpisane pobranie to wasza strata"

czy mogę go zacząć straszyć przedsądowo, o przywłaszczenie towaru czy najlepiej jakoś inaczej to rozwiązać?

#ecommerce #allegro #zakupy #wysyla
  • 7
@matiusmm: Jak skwitował to sam czyli przyznał się do przywłaszczenia chyba i masz to w mailu czy nagrane w rozmowie to już po #!$%@? xD Zresztą nawet jakby się nie przyznał, to na bagiety i niech oni dochodzą gdzie odbyła się płatności, Ty dowód masz, że wysłałeś - niech on udowodni, że zapłacił...

@bourgeois: A później: patrz Grażynka co żem ustrzelił za darmoche. ( ͡° ʖ̯ ͡°
@matiusmm: Też miałam taką sytuację, klient stwierdził "wasz błąd, #!$%@? nie zapłacę" i nie reagował na nasze wezwania do zapłaty. Zapłacił dopiero po paru miesiącach po wezwaniu wysłanym przez kancelarię. Dodam, że chodziło o towar za ponad 1k, więc ulga niesamowita ʘʘ