Wpis z mikrobloga

Chyba już wiem jak wyglądały rozmowy dotyczące tej gry przed premierą:
John: Hej Earl, znalazłem kilka bugów: jeden związany z animacją, a pozostałe z fizyką.
Earl: Mhm, dzięki za informację.
Tydzień później
John: Earl, nie możemy teraz wypuścić tej gry. Widziałeś tego piolicjanta stojącego na wodzie? A te animacje podczas których gracz łapie niewidzialnego przeciwnika? A te lewitujące samochody? I o co chodzi z tym ograniczeniem klatek w wersji PCtowej?
Earl: John, daj spokój. Nie ma mowy by ktokolwiek zauważył takie drobnostki, poza tym ta gra jest doskonała! Zawojujemy rynek i zdobędziemy kilka punktów poprawnością polityczną, wszak nasz bohater jest czarny, nie? To takie postępowe! DAWAJCIE PŁYTY DO TŁOCZNI, ALE JUŻ!

No urwa, przecież to jest jakiś żart. Gdzie się podziały czasy, kiedy premiera mogłą być przesuwana o kilka miesięcy po to, by doszlifować produkt? A teraz wydają byle gówno i nęcą nadchodzącymi łatkami, bo ciemny lud i tak to kupi ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Quo vadis, branżo?


#mafia3 #mafia #gry #konsole #pcmasterrace
qqwwee - Chyba już wiem jak wyglądały rozmowy dotyczące tej gry przed premierą:
John...
  • 10
@qqwwee Myślę, że właśnie wszechobecny dostęp do Internetu może mieć na to wpływ. Kiedyś, jak do tłoczni puścili #!$%@?ą grę, to przepadło. Nie było wtedy możliwości poprawienia produkcji.

Teraz nawet jak wypuszczą gówno, to mogą je poprawić, żeby nie śmierdziało.
@abdonaty: @qqwwee: to jeszcze nic, najlepsze są te osoby które co chwile bronią tego co zrobili twórcy (zablokowanie klatek na 30fps), bo przecież da się grać. No tak, da się też grać na 15fps, tylko co to za przyjemność. O błędach nawet nie wspomnę, bo na ten temat już zostało wszystko powiedziane ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Najlepiej to powinniśmy całować twórców gry po stopach, że w
@jeloo: Jasne, ale czym innym jest wydanie gry i wypuszczanie drobnych poprawek (bo dajmy na to skrypt się gdzieś zatnie podczas misji), a czym innym jest patchowanie całej gry, bo występują błędy takie jak na filmiku i które widać gołym okiem. Serio, ale mieli głęboko w pupie testowanie swojej gry, albo zatrudnili do testów niewidomego ( ͡° ʖ̯ ͡°)
No tak, da się też grać na 15fps, tylko co to za przyjemność


@qlimax3: Ej, ja na 10 fps grałem jak byłem w podstawówce, bo nie było mnie ani rodziców stać na nowy sprzęt ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale przyjemność znikoma, fakt.
@qqwwee Weźmy też pod uwagę wielkość obecnych gier. Testowanie nie jest takie proste. W dodatku technologia błyskawicznie idzie do przodu. A sam rynek to gigantyczne pieniądze. A to tworzy pewne problemy.

Przede wszystkim wydawcy niechętnie podchodzą do przesuwania terminów. Po pierwsze powoduje to straty finansowe i konieczność aktualizowania prognoz. Po drugie niecierpliwią się inwestorzy. Po trzecie gra jest złożona i napisanie jej tak, żeby nie było błędów jest niemożliwe. Po czwarte, obsuwy
Weźmy też pod uwagę wielkość obecnych gier. Testowanie nie jest takie proste


@jeloo: To by się sprawdzało w przypadku jakiegoś skryptu, który z jakiegoś powodu nie chce zaskoczyć gdy powinien. Ale wykrycie takich rzeczy jak na filmiku (stojący na wodzie policjant, zbugowane animacje i inne) jest proste. Wystarczy odpalić grę i pograć. To nie są jakieś małe błędy, które widać tylko po wykonaniu odpowiednich czynności w odpowiedniej kolejności.

Przede wszystkim wydawcy