Wpis z mikrobloga

@Akuku69: wiesz jak wygląda w piątek po południu dojazd do Krzesin w stronę Wa-wy. Na prawym auto za autem i wpieprzające się samochody z lewego. Teraz też było najechanie na tył. Zakładając nawet, że tłok nie miał wpływu na dzisiejszy wypadek - to chyba lepiej, gdy jedziesz 2 pasami z 3 niż 1 z 2.
@szokolada: wiem, bo nim jeżdżę, i nie jest tak tragicznie jak dziś, przez wypadek, dziś to korek sięgał aż do węzła s11
3 pasy pomogą gdy ruch jest bez żadnych kolizji, a w momencie kiedy ona się pojawia, to i tak ludzie zwalniają bo chcą zobaczyć co się stało, i ktoś zahamuje, ruszy i wygląda podobnie.
A pod 3 pas trwają procedury, decyzje rodowiskowe itp, nie przyspieszysz tego
@Akuku69: Wypadek, wypadkiem, ale jak to trzeci pas wg Ciebie nic nie pomoże? Samochody stoją na pasie awaryjnym, wystając lekko na prawy pas. Dlatego tak się mocno korkuje.

Oczywiście zakorkowany jest też odcinek w kierunku Świecka na wysokości wypadku, bo trzeba zwolnić do zera i patrzeć...

Swoją drogą nowe Iveco Daily, które uderzyło w tył naczepy, mocno zmiażdżone
@kthxbai1: sprawę moim zdaniem mogłyby rozwiązać następujące modernizacje:
Dla Poznania:
- tramwaj na Naramowice
- bezpłatne parkingi P&R na wjeździe do miasta przy pętlach tramwajowych
- upoważnienie właścicieli aut do bezpłatnego przejazdu komunikacją miejską przy okazaniu ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu którego są właścicielem
- całkowity zakaz wjazdu dla >3,5T do miasta (jeśli auto nie ma rozładunku na terenie Poznania) przy jednoczesnej rezygnacji z opłat Via-toll na obwodnicy Poznania, która też powinna
@misiopysio: to troche tak jak z rurami z woda czy pradem czy innymi sieciami przesyłowymi, jak masz jeden kabel to zmniejszenie jego przekroju nic nie poprawi, zwiększenie troche tak, ale przeciez nikt normalny nie bede klasc tez kabla o srednicy 1 metra, tylko zaprojektuje sensowna siatke polaczen srednich i niskich napiec.
@misiopysio: no to widocznie takie zapotrzebowanie jest, chyba nie myslisz, ze kierowcy sobie tam jezdza dla samego jezdzenia, idac dalej tym tokiem myslenia, zeby pozbyc sie korku z a2 nalezaloby ja zlikwidowac...
- tramwaj do Komornik (przez Górczyn) na bazie PST

- tramwaj na Plewiska (przez Junikowo)

- tramwaj do Lubonia (przez Dębiec)

- tramwaj do Przeźmierowa (przez Ogrody)

- tramwaj do Suchego Lasu (przez Piątkowo) na bazie PST

- tramwaj Koziegłowy-Czerwonak-Owińska (PST-2?)


@Smieszek_Poza_Kontrolo: tylko niech najpierw sejmik wojewódzki zdecyduje o włączeniu tych wiosek do poznania, to wtedy spoko