Wpis z mikrobloga

Siema, pracowałem przez ostatnie 3 lata w agencji SEO (najpierw jako SEO specjalista później jako Programista SEO), od początku października jestem na swoim Linkdein. Zamierzam dzielić się pozyskaną wiedzą, ponadto na wzór tagów od odzeradogamedevelopera (nie wołam bo inna tematyka) pod tagiem #seoinfo będę opisywać proces optymalizacji i zdobywania ruchu dla serwisu http://www.gimtravel.pl/

Dlaczego gimtravel?
1. jest to serwis rodzinny, a nie klienta więc nie ma problemów z ujawnianiem informacji
2. jest to autorski CMS tzw. własny drut totalnie nieprzystosowany do SEO (nie moje dzieło)
3. serwis jest praktycznie nieruszony pod względem optymalizacji
4. podoba się właścicielce i nie wchodzi w rachubę zmiana na coś bardziej seofriendly (np. WordPress)
5. będzie przy nim dużo roboty
6. tematyka turystyczna więc ciekawe wyzwanie

Osobiście jestem entuzjastą analityki internetowej i jej również będę poświęcać sporo miejsca. Dlaczego jest ważna? Polecam przeczytać Co daje analityka internetowa? w skrócie co i jak :)

Wołam jednorazowo #webdesign i #webdev bo Wy często spotykacie się z problemami SEO świata i z uwagi na moje doświadczenie we wdrożeniach zaleceń optymalizacyjnych myślę, że niektóre opisywane zagadnienia będą dla Was interesujące :)

a tak to zapraszam tradycyjnie:
#seo #sem #pozycjonowanie #google
  • 23
@Gruzlik: Jakiś cel, żeby móc zmierzyć podjęte działania? Ruch w postaci pożądanej ilości uu/mies. np. na przyszłe wakacje? Zwiększenie ilości zapytań poprzez np. stworzenie nowego formularza kontaktowego? Jak rozumiem chodzi tylko o SEO, czyli optymalizacja + link buidling, ew. buzz, bez social mediów, AdWords? Co z content marketingiem?

Wiesz, chcemy Cię za jakiś czas rozliczyć z tej roboty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Akqub: linkowanie też, ale raczej tylko poglądowo info będę dawać ( ͡° ͜ʖ ͡°) chociaż nie zamierzam tego wybitnie mocno linkować - zależy jak będzie szło i czy będzie potrzeba

@crazyfigo będzie całościowe podejście SEM. Znam serwis od podszewki więc na początek wyzwaniem jest, żeby wersja letnia i zimowa dobrze współgrała z SEO. Aktualnie wszystkie oferty itp znikają po odpaleniu kolejnej odsłony. Więc content marketing poleci na