Wpis z mikrobloga

Klient pisze, że nie jest zadowolony z produktu i czy chcę mu coś doradzić zanim zostawi feedback.
Ja, owszem, moge doradzić: proszę zwrócić produkt, oddamy kaske i będzie po sprawie.
Klient na to, ze wystawi negatywny feedback na Ebay jak nie dostanie zwortu kosztu produktu który o, nieba, wynosił całe £7.
Ja na to, że jak odeśle to porozmawiamy.
Klient wtedy, że szkoda mu czasu na jechanie na poczte, odsyłanie i #!$%@?ł negatywa.

Tydzień czasu i kilka godzin rozmów z Ebay Support poźniej negatyw usunięty za naruszenie Ebay Feedback Extortion policy.
http://pages.ebay.co.uk/help/policies/feedback-extortion.html


Szkoda tylko, że musiałem spędzić kilka godzin żeby się rozeznać jak można taki feedback usunąć.

#ebay #januszebiznesu #uk
  • 23
@trustME: Z wpisu wynika co innego. Gość jest niezadowolony i mówi, że zostawi negatywa. Oni mówią, żeby zwrócił produkt, oddadzą kasę i po sprawie (czyli po prostu chcą kupić to, żeby nie dawał w ogóle komentarza). Szczerze? Też bym się #!$%@?ł.
@matcheek: no to ja znalem takiego #!$%@? ktory sprzedawal wycofane carbonowe widelce rowerowe - poszukalem troche w internecie co kupuje i przez paypala odzyskalem pieniadze. Potem #!$%@? usunal komentarz z linkiem do informacji o nich (i cos tak jeszcze do mnie #!$%@? zlamas) xD
@Bohun_Zygmund: dlatego warto byc uczciwym klientem. Nie szantazowac sprzedawcow i odsylac produkty. W ten sposob zachowujesz przywilej zostawienia swojego komentrza do produktu.. W momenci gdy klientowi nie chce sie dupy ruszyc na poczte i odeslac produkt tej elemntarnej uczciwosci jednak brak.
Rzadko ktory sprzedawca chce zwrotu produktu przy zwrocie kasy


@piwniczak: masz jakies liczby, czy tak sobie piszesz na podstawie wlasnych doswiadczen?

Jest tylko jeden przypadek kiedy sprzedawca nie chce zwrotu produktu przy oddawaniu kasy, mianowicie, kiedy mu sie to nie oplaca. Amazon European Marketplace, na przyklad, od kilku dni wymusza na sprzedawcach podawanie adresu zwrotnego w kraju klienta albo dostrczenie etykiety zwrotnej. Wtedy może ci sie oplacac machnac reką na produkt
@matcheek:

Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen, 6 lat w UK, praktycznie wszystkie zakupy robione online, kilkaset zakupow na Amazon Marketplace, blisko tysiac na eBay, plus oczywiscie wszelakie sklepy online.

Jest tylko jeden przypadek kiedy sprzedawca nie chce zwrotu produktu przy oddawaniu kasy, mianowicie, kiedy mu sie to nie oplaca.

No oczywiscie, ze zwykle sprzedawcy srednio sie to oplaca - rozpakowanego produktu drugi raz przeciez nie sprzeda, a za wysylke powrotna dodatkowo