Aktywne Wpisy
dariusz44 +823
Myślałem, że nic mnie już w życiu nie zaskoczy, a jednak. Właśnie się dowiedziałem, że mój ojciec lvl 71 ma romans z żoną (lvl 42)mojego brata (lvl 45). Co więcej wczoraj mu i mamie oswiadczyli że zamierzają żyć razem. Mama w szoku, brat #!$%@? w drobiazgi. Kupuje bilet lotniczy do Polski żeby wziąć udział w tej awanturze. Stary spektakularnie zakończyły mi kilkumiesięczy neet. Żeby dorośli ludzie takie rzeczy #!$%@?, to się nie
kwasnydeszcz +25
musiałam zrobić mnóstwo badań do wizyty z medycyny pracy na studia (ekg, okulista, lipidogram, bilirubina, próby wątrobowe) no i wydrukowałam te wyniki razem z morfologia, bo mi zlecił lekarz przy okazji. no i baba tak patrzy i pyta:
- mięsa pani nie je?
- no nie
- szkoda. dlaczego nie je pani mięsa?
- ze względów ideologicznych
- no i ze względów ideologicznych ma pani anemię
czy to jest normalne, że lekarz
- mięsa pani nie je?
- no nie
- szkoda. dlaczego nie je pani mięsa?
- ze względów ideologicznych
- no i ze względów ideologicznych ma pani anemię
czy to jest normalne, że lekarz
Ja, owszem, moge doradzić: proszę zwrócić produkt, oddamy kaske i będzie po sprawie.
Klient na to, ze wystawi negatywny feedback na Ebay jak nie dostanie zwortu kosztu produktu który o, nieba, wynosił całe £7.
Ja na to, że jak odeśle to porozmawiamy.
Klient wtedy, że szkoda mu czasu na jechanie na poczte, odsyłanie i #!$%@?ł negatywa.
Tydzień czasu i kilka godzin rozmów z Ebay Support poźniej negatyw usunięty za naruszenie Ebay Feedback Extortion policy.
http://pages.ebay.co.uk/help/policies/feedback-extortion.html
Szkoda tylko, że musiałem spędzić kilka godzin żeby się rozeznać jak można taki feedback usunąć.
#ebay #januszebiznesu #uk
Zasada jest prosta. Chcesz zwrot, oddajesz.
@matcheek: oj mati mati ty sprzedawco wyklety
ale ciebie sie nie czepiam bo nie wiem co sprzedajesz.
@piwniczak: masz jakies liczby, czy tak sobie piszesz na podstawie wlasnych doswiadczen?
Jest tylko jeden przypadek kiedy sprzedawca nie chce zwrotu produktu przy oddawaniu kasy, mianowicie, kiedy mu sie to nie oplaca. Amazon European Marketplace, na przyklad, od kilku dni wymusza na sprzedawcach podawanie adresu zwrotnego w kraju klienta albo dostrczenie etykiety zwrotnej. Wtedy może ci sie oplacac machnac reką na produkt
No oczywiscie, ze zwykle sprzedawcy srednio sie to oplaca - rozpakowanego produktu drugi raz przeciez nie sprzeda, a za wysylke powrotna dodatkowo