Dobra, wczoraj pracowałem nad grą dosłownie z 10h (bez przerw), trochę ruszyłem temat do przodu.
Wszystkie grafiki na screenie są prototypowe (później będę się zajmował grafiką)
Generalnie zrobiłem ekran wyboru postaci (będzie wiele postaci w grze). Trochę było zabawy ale, działa mechanicznie tak jak chciałem: - można wybrać postać przez jej emblemat (ikony lewa strona - obecnie ikony podstawione) - można wybrać postać poprzez strzałki (strzałki wokół postaci - obecnie monety) - postacie można kupować - pokazywanie emblematami (wybranej postaci, kupione postacie, nie kupione) - wszystko jest zgrane z localStoragem
@jigsaw96 tak, kwestia interpretacji. Ma dosyć duże możliwości. Do generowania grafiki bodajże używa pixi.js. Ogólnie bardzo przyjemnie się w nim pisze, ta moja gra na obecnym etapie śmiga w 60fpsach na średniej klasy smartphone'ie więc jest dobrze.
Czas spożyć trunek. Czysta, do odcięcia. Od grudnia raz w tygodniu. Nie, to nie pomaga, ale zagłusza myśli, wszystko zmienia w jednostajny szum, szum pustki.
Dobra, wczoraj pracowałem nad grą dosłownie z 10h (bez przerw), trochę ruszyłem temat do przodu.
Wszystkie grafiki na screenie są prototypowe (później będę się zajmował grafiką)
Generalnie zrobiłem ekran wyboru postaci (będzie wiele postaci w grze). Trochę było zabawy ale, działa mechanicznie tak jak chciałem:
- można wybrać postać przez jej emblemat (ikony lewa strona - obecnie ikony podstawione)
- można wybrać postać poprzez strzałki (strzałki wokół postaci - obecnie monety)
- postacie można kupować
- pokazywanie emblematami (wybranej postaci, kupione postacie, nie kupione)
- wszystko jest zgrane z localStoragem
Jak chcecie śledzić rozwój gry, obserwujcie -> #badzlepszygamedev