Wpis z mikrobloga

Drogie Mirko,
piszę tutaj, bo nie mam pomysłu już co mam zrobić. Zamówiłam paczkę na adres firmy, w której pracuję i została ona dostarczona przez kuriera #inpost 22 grudnia. Nasze biuro mieści się w mieszkaniu w bloku. Ze zdziwieniem przyjęłam informację, że paczkę odebrał niejaki pan Sadowski, ponieważ taki człowiek u nas nie pracuje. Pytałam w portierni i również ochroniarze nikogo takiego nie znają, ale wspomnieli, że inni mieszkańcy mieli podobny problem (zawsze padało nazwisko Sadowski). Co ciekawe, kiedy zapytałam kuriera innej firmy o pana Sadowskiego, ten powiedział, że tutaj żaden taki nie mieszka.

Dzwoniłam kilka razy na infolinię Inpostu - reklamacja niby została przyjęta, ale nic się nie dzieje od 2 tygodni. Co mam zrobić, aby zmusić tych bystrzaków do działania?

#niecoolstory #inpostcwel #kurier #pytanie #afera #warszawa
  • 8
@patusia: a miła byłaś? ja z Orange miałem problemy techniczne i dopóki byłem miły to mnie zwodzili. Burknąłem raz czy dwa trochę bardzie i nagle się udało problem rozwiązać. To dość brutalne rozwiązanie, nie lubię tak robić, ale pomogło...
@ArekJ: okay, w poniedziałek zadzwonię i pokrzyczę sobie trochę z rana, ale tak szczerze to wątpie, by to coś poskutkowało. Ci ludzie na infolinii nie są niczemu winni.
@patusia: ale to nie chodzi o krzyczenie na nich i wyżywanie się na ludziach na tej nieszczęsnej słuchawce, bo robota średnia. Tylko trochę ostrzejsze zasugerowanie, że mają się TERAZ zająć tą sprawą i chcesz TERAZ rozmawiać z centralą bo TY JESTEŚ #!$%@?. Odpowiednie akcentowanie w takich przypadkach działa cuda ;)
@patusia: Prędzej załatwisz sprawę z firmą nadającą przesyłkę, niż inpostem. Napisz im jak sprawa wyglądała. Jak są uczciwi to wyślą towar jeszcze raz, bo przed świętami u wszystkich kurierów zamieszanie, a w inpost to był teraz armagedon przerastający ich ludzi 3 razy. Jak nadawca jest uczciwy to wyśle towar raz jeszcze, a sam będzie się inpostem użerał.
@patusia: ale kupowałeś coś w sklepie jako konsument? czy to wysyłka prywatna
jeśli jesteś konsumentem to nie ty sie tym powinieneś tym zajmować, tylko sklep. Ciebie powinno interesować jedynie skuteczne wydanie towaru. Zgłoś sklepowi, że towar nie został ci wydany. No a jak prywatna to gorzej