Wpis z mikrobloga

Napewno będzie to niepopularna opinia, ale uważam ze twórcy tej gry się #!$%@?. Nie zrozumcie mnie źle gra jest świetna, jak pierwszy raz ja odpalilem to się nagle zorientowałem ze jest 5 nad ranem. Grałem non stop przez pierwsze pół roku, poczym troszkę mi sie znudziła i stwierdziłem ze poczekam aż dodadzą więcej rzeczy w nowych updatach. Czekam już tak od 2 lata. Przez ten czas gra zbytnio się nie zmieniła. Oczywiście rozumiem ze proces tworzenia gry to nie jest taka łatwa i prosta sprawa bo sam jestem programistą 15k.

#factorio #gry
  • 5
Grałem non stop przez pierwsze pół roku,


@cargt3: to i tak nieźle ( ͡° ͜ʖ ͡°) przyciągnąć podstawową grą kogoś na pół roku - nie uważasz, że przesadzasz?
@cargt3: Przeglądałem wczoraj changelogi, wracając pamięcią do pierwszego mojego zetknięcia z grą, zaczynałem jeszcze przed pociągami - zmieniło sie bardzo dużo, ale ostatnimi czasy rzeczywiście wydaje sie, ze dodawanie nowych ficzerów stanęło. Pewno grzebią gdzieś w optymalizacji i w ogóle z tylu. Przyszłość wydaje sie jednak światła, w 0.15 ma dojść np. energetyka jądrowa, a 0.16 po ustabilizowaniu ma stać sie wersja 1.0. Tylko czekać!
@ArquesMartin: Ja zaczynałem grać jak już dodali pociągi więc stąd moje spostrzeżenia. A jeśli chodzi o optymalizację to rzeczywiście już dużo w tej kwestii się zmieniło na lepsze.
@cargt3: Polecam bloga developerskiego tej gry na factorio.com
Dość regularnie twórcy piszą, że to co oni tworzą jest taką "podstawą", gdzie ilość przedmiotów, grywalność, trudność, złożoność itp. jest dostosowana do przeciętnego odbiorcy dopiero zapoznającego grę.

Dla bardziej zaawansowanych graczy są mody - totalnie zmieniające świat tej gry. Są mody, które do samego wytopu płytek żelaznych wymagają wydobycia urobku, skruszenie go skruszarką, posortowania w sortowni na dany minerał i odpady (a odpady