•  

    Próbuję podkręcić moje wizki, poproszę o jakieś protipy co do postprodukcji #3dsmax #render #architektura

    źródło: c_1_obrobiona.jpg

    •  

      @anczej_bulwa: daj niebo bardziej naturalne. pobaw się kontrastem, wydobądź cienie i światło. Hmm... Trawa trochę płaska, ludzie nienaturalni. Dodaj światło do wnętrz.

    •  

      @anczej_bulwa: Wnętrze: świało nienaturalnie wygląda, popraw UVW drzwi, albo w ogole je zmień. Słabo się tu prezentują. Possadzka w takich obiektach nie jest panelami. Popracuj nad tym.

    •  

      @anczej_bulwa: daj niebo, które pasuje do perspektywy wizki, dodaj w modelu blacharkę itd., wyciągnij źdźbła trawy ponad obrzeża chodnika, no i nie wrzucaj tipi XD skąd drzewka?

    •  

      @FIFO: To tipi-zabawka dla dzieci, zleceniodawca chciał rodzinny szajs

      @wiecznybeton: dzięki. Co do posadzki - wnętrze jest z innego obiektu, tak sobie zleceniodawca wymarzył

      @wetheflamers: dzięki. Drzewka dostałem w spadku wraz ze starym modelem, vmesh

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @anczej_bulwa: ok to po kolei:
      1. trawa - nie może się tak sztucznie kończyć na krawędziach, użyj brusha do robienia trawy (tego deflautowego z photoshopa, poszukaj odpowiednich ustawień na youtubie), w dodatku jest strasznie płaska, dodaj jakieś stokrotki może xd;
      2. ludzie - pobaw się opcją saturacji i koniecznie popraw cienie - ja czasami robie tak, że w modelu wstawiam klocki o wysokości człowieka i robię render tylko z tymi klockami i oświetleniem, dzięki temu łatwo złapać długośc i kierunek cienia. Mam wrażenie, że kobieta na pierwszym planie jest za wysoka. Pozmieniaj najlepiej jeszcze ludzi, bo Ci tacy średnio udani;
      3. inne niebo, pooglądaj tutoriale nt. nieba w wizualizacjach, te nie pasuje;
      4. materiały - popracuj w photoshopie nad asfaltem, droga nie ma żadnych oznakowań poziomych przez co wydaje się strasznie sztuczna;
      5. zaprojektuj jakoś tą zieleń na dziedzińcu, bo teraz są jakieś drzewa wrzucone od czapy;
      6. budynek jest chyba tynkowany, materiał wygląda zbyt nieskazitelnie, bardziej jak białe płyty aluminiowe;
      7. jeszcze trochę detali - samochody, firanki i światła w oknach, piesek zamiast tipi;
      8. zobacz podobne wizualizacje i spróbuj naśladować nastrój - możesz ściągnąć gotowe presety do photoshopa (curve preset, level preset itp.).

      proszę mnie zawłoć jak skończysz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @anczej_bulwa: o jeszcze wnętrze xD
      no to lecimy:
      1. brak cokołów przypodłogowych;
      2. beton architektoniczny taki średni bym powiedział, poszukaj tekstur z arrowaya (podpowiem, że są na torrentach dla grafików, jeśli taka opcja Ci pasuje;
      3. czerwień tam nie pasuje;
      4. drzwi - tekstura się źle zawija na najwęższej krawędzi, ościeżnica tych dużych drzwi na pewno by tak nie wyglądała, płyciny też do poprawy, brakuje detali - okuć (klamek, zamka, zawiasów) i wyposażenia (samozamykacza);
      5. ja bym zmienił obrazy na newmana albo coś w tym stylu;
      6. sufit - oświetlenei w ogóle tu nie pasuje, może sufit podwieszany z jakimiś ładnymi lamkami?
      7. całe wnętrze jest zrobione na szybko i od czapy, nie tak się projektuje.

Gorące dyskusje ostatnie 12h