Aktywne Wpisy
Kenjiy +1
Cześć wszystkim!
Mam taka sytuacje w zyciu ze moja narzeczona oznajmila mi wczoraj ze jedzie na wieczór panienski do Hiszpanii. Maja tam byc 5 dni i przez te dni cos tam pozwiedzac i poimorezowac. Z mojej strony nie chce sie zgodzić na ten wyjazd bo to wiadomo, kilka dziewczyn w obcym kraju to niebezpiecznie a dodatkowo wyłoży kupe pieniedzy na ten wyjadz (ma wyjść kolo 4k - 5k ze wszystkim a obecnie
Mam taka sytuacje w zyciu ze moja narzeczona oznajmila mi wczoraj ze jedzie na wieczór panienski do Hiszpanii. Maja tam byc 5 dni i przez te dni cos tam pozwiedzac i poimorezowac. Z mojej strony nie chce sie zgodzić na ten wyjazd bo to wiadomo, kilka dziewczyn w obcym kraju to niebezpiecznie a dodatkowo wyłoży kupe pieniedzy na ten wyjadz (ma wyjść kolo 4k - 5k ze wszystkim a obecnie
scamp +299
Hej, jakiś czas temu pokazywałem wam mój projekt odtworzenia stacji kolejowej w Unreal Engine. A dzisiaj chciałbym wam pokazać efekt finalny. Zapraszam na Youtube! O tutaj!
Natomiast jeżeli kogoś interesuje więcej zapraszam na swoje art station o tutaj
#nowysacz #grafika #grafikakomputerowa #grafika3d #tworczoscwlasna #design #pkp #kolej
Natomiast jeżeli kogoś interesuje więcej zapraszam na swoje art station o tutaj
#nowysacz #grafika #grafikakomputerowa #grafika3d #tworczoscwlasna #design #pkp #kolej
Przypomniałem sobie, jak bardzo mi się spodobało rozwiązanie kwestii skill-checków w tej grze. Jak hakujemy i otwieramy zamek, to na początku nie widać, ile potrzeba skilla, dopiero na końcu. Ma to sens, jakby postać sama oceniła, jak trudna to może być sztuka. Za to w rozmowie nie widać ile potrzebujemy czego, a ocena odbywa się natychmiast. I znowu jest to bardzo dobre rozwiązanie. Ponadto do części odpowiedzi w dialogach trzeba samemu dotrzeć, wybierając odpowiednie opcje w odpowiednim miejscu. Jest to o wiele lepiej rozwiązane, niż w miało to miejsce (podczas premiery) w Age of Decadence, gdzie nie tylko widzimy zawsze, ile czego potrzebujemy, ale nawet w rozmowie ile potrzebujemy skilla, by odblokować pewne opcje. To był zły pomysł, bo wtedy sama gra zmusza do chomikowania punktów i wyprowadza z klimatu gry.
Mam tylko pewne uwagi co do samych walk końcowych (spojlery):
To chyba było moje ostatnie przejście gry, bo znam ją niemal na pamięć :)
#bloodlines #vtmb #staregry #crpg
A tak kitrasz punkty i każdą rozmowę wczytujesz x razy sprawdzając czy coś się zmieniło. Masochizm, ale kiedyś
Trochę się pomyliłem. Nie pokazywało ilości punktów, ale możliwe opcje do wykorzystania i informację, czy uda się z nich skorzystać. Zobacz na ten fragment:
https://youtu.be/CX0DEvcNu9U?t=831
W ten sposób wiesz,
@Lisaros: Już dawno się tak nie bawię :) No może w bardzo mikroskali czasami. Np.: w the banner saga - gra ma autosave i load może zmienić jakiś wyjątkowo niekorzystny random event.
@Sagez: Z Tremere do komfortowego grania wystarczą dwa skille (lvl2i3) Taumaturgii i coś do łupania. Reszta ich dyscyplin jest raczej sytuacyjna, tzn przydają się, ale IMO bez rewelacji. Naprawdę sporo zależy