Wpis z mikrobloga

@malarzyk Obawiam się że nie znam no chyba że nazywasz się Lewandowski, o którym pisaliśmy w innym miejscu ( ͡° ͜ʖ ͡°). To jeszcze raz zapytam można cię gdzieś obejrzeć? Ja jestem amator warty funta kłaków więc się nie musisz obawiać krytyki z mojej strony, bo będzie i tak nic nie warta.
Dlaczego amator? Namalowałeś niezły obraz, to się liczy. Popracowałbym tylko nad techniką. Wracając do Lwa, to jest on znany głównie z allegro, pewnie ty też tak na niego trafiłeś? Ma dobry warsztat, ale maluje obrazy pozbawione emocji. A bez tego obraz jest tylko ładnym zestawieniem plam barwnych. BTW czy podoba ci się jakiś malarz, który maluje obecnie i sprzedaje na allegro? Ja przed chwilą wszedłem na licytacje i widzę dwóch, którzy są
Amator bo nie mam żadnego wykształcenia w tym kierunku, siadłem i namazałem cośtam. Ten obraz co wrzuciłem na mirko to był mój drugi jaki ukończyłem w ogóle.

A co do lwa, to znam go z allegro i to prawda, że warsztat ma niebylejaki ale tak jak już pisałem wieje mi taniochą i schematem. Wydaje mi się że sprzedaje obrazy na allegro, bo żadna galeria nie chciała się podpisać pod jego kiczem. Na
@koovert: Wiesław Wilk ma o niebo lepszy warsztat od Lewandowskiego. I maluje to co lubi, czyli marynistykę. Gdyby zaczął malować to co on, jego obrazy osiągałyby 10 tys zł, ale co z tego/ W większości ludzie to kupują, bo są lemingami i nie znają się na sztuce.
Przejrzałem na szybko tylko licytacje, bo w kup teraz to musiałbym grzebać w tym szambie godzinę:-)
Na pewno ta Pani wie o co chodzi
@koovert: Wykształcenie nie jest Ci do niczego potrzebne. Dziś rynek sam weryfikuje sztukę i nawet znane i dobre galerie biorą malarzy bez szkoły, jeśli tylko taki malarz coś umie. Jak na drugi twój obraz, to jestem w szoku, że tak dobrze.