Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, nie bede robil znaleziska bo juz o podobnych przypadkach #bylopierdyliardrazy. Przejde od razu do rzeczy.
W pewien grudniowy poranek szykujac sie do pracy wlaczylem sobie muzyke z moich #logitech z906 troszke glosniej niz zwykle. I nagle, jeden (tylni) glosnik zaczal zwyczajnie trzeszczec. Niestey nie mialem czasu zbytnio sie tym zajmowac, po prostu przelaczylem je w tryb stereo i szykowalem sie dalej do pracy. Niestety glosniki byly juz prawie rok po gwarancji wiec troszke sie zmartwilem.
Poszukalem na stronie Logitechu czy nie maja zastepczych, niestety nie mieli. Posprawdzalem alledrogo i inne ebaye i nic rozsadnego nie znalazlem. Naprawde lubie moje glosniki wiec kupno nowych nie wchodzilo w gre.
Napisalem na support Logitechu, i bardzo mily pan o polsko brzmiacym imieniu Krzysztof, napisal mi ze wysla mi taki za darmo :)
Bardzo sie ucieszylem i teraz juz mi nic nie trzeszczy.
Polecam motzno!
#czujedobrzeczlowiek #chwalesie
Pobierz
źródło: comment_VGnIB3CBF56ss7Qc473GQ8UtrqbndKOO.jpg
  • 13
@wieniu: mnie mają od dawna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
kupiłem kiedyś dosć drogi zestaw klawiatura + mysz bezprzewodowy (coś koło 400 zł) z 5 letnia gwarancją. Po 3 latach zepsuła się myszka, wymienili na nówkę model wyższy niż w zestawie, bo tamtych nie mieli. Po następnym roku padła klawiatura, tez wymienili na nówkę.
Słuchawki G930 kupiłem na alledrogo za pół ceny używane bez paragonu. Po jakimś miesiącu
@jack-lumberjack: no właśnie zdania są podzielone, kiedyś kupiłem głośniki za ~1500 po 3 latach, na stacji sterującej zaczęło migać podświetlenie, po zgłoszeniu problemu powiedzieli że już tego modelu nie produkują i nic nie mogą z tym zrobić i tyle w temacie
@ZKPP: miales mega pecha, z906 ktore mam sa w ofercie juz chyba z 10 i nadal widze je w sklepach za ta sama cene za ktora je kupilem te 3 lata temu. Stacje sterujaca do nich maja w swoim sklepie z czesciami zastepczymi...
@jack-lumberjack: serwis, sprzedawca nic nie miał do tego, jeśli już ponad 2 lata minęło od sprzedaży. Więc szkoda było się kontaktować z nim, dlatego bardziej szukałem pomocy u producenta