Wpis z mikrobloga

Idzie jak krew z nosa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dodałem wincyj trawy. W międzyczasie pojawiły się bugi jak dziury w terenie czy lewitujące kamienie, ale to przez to, że dodałem displace dla większej różnorodności terenu.
Śnieg na górze rozkładany proceduralnie, tak samo jak mech na kamieniach, z uwzględnieniem wysokości i kąta nachylenia powierzchni - do dopracowania.

tag do obserwowania --> #lysygrafikuje

#3dsmax #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna
kucowaty_suchoklates - Idzie jak krew z nosa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dodałem wincyj trawy. W międ...

źródło: comment_2VdcltlwK8552jZYbE4vsDawfbcXKDVL.jpg

Pobierz
  • 16
@kucowaty_suchoklates: no trawa ci powiem #!$%@?. Ma detaliczność i różnorodność i na bliski dystans i daleki. Ośnieżone góry też mega (acz wydaja się nienaturalnie blisko zielonych łąk)
Słabsze są kamienie i lakier samochodu ale to WIP
To wzgórze po lewej ma żyły... nie wiem o co chodzi O.o

Natomiast nadal obstaję nad tym co pisałem ostatnio, linia światła powinna być na tej łące lub nieco wyżej na ścianie domku.
@Naxster: Tak, tak góra ze śniegiem jest za blisko, ale podwyższę śnieg trochę, że będzie leżał bliżej szczytów. Kamień z żyłami ma przejściową teksturę z odwróconym normalem, docelowo na nim też będzie mech i jakaś trawa. Tak samo jak tez zwykłe kamienie, materiał i tex do wymiany.

Światła już raczej nie będę obniżał, myślę tylko o zmniejszeniu intensywności, bo szczyty są przepalone, ale to też mogę poprawić w PS na końcu.
@kucowaty_suchoklates: Trawa wygląda jak włosy, strasznie cieniutkie źdźbła. Scatter corony? Dobrze rozłożone. Idąc dalej: ten budynek.. wygląda jak jakiś zakład albo mechanik samochodowy. Może skuś się na jakiś skandynawski klimat domku. Te dachówki i wystające belki tak niezbyt do siebie pasują. Poza tym bardzo przyjemnie. Nie zmarnuj potencjału! :)