Aktywne Wpisy
Bergi +167
Siema, prowadzę badania do pracy magisterskiej - dlatego potrzebuję waszych odpowiedzi.
Więc robię #rozdajo na 100 PLN bliczkiem. Losowanie za tydzień jednej osoby z plusujących ten wpis + screen w komentarzu, że wypełniłeś/aś ankietę.
Ankieta krótka i mam nadzieję przyjemna - temat zakupu nowego telefonu i znajomości marki.
Link do ankiety:
https://forms.gle/xoKGTNtrFVV1Dpyg7
#ankieta #magisterka #studia
Więc robię #rozdajo na 100 PLN bliczkiem. Losowanie za tydzień jednej osoby z plusujących ten wpis + screen w komentarzu, że wypełniłeś/aś ankietę.
Ankieta krótka i mam nadzieję przyjemna - temat zakupu nowego telefonu i znajomości marki.
Link do ankiety:
https://forms.gle/xoKGTNtrFVV1Dpyg7
#ankieta #magisterka #studia
snorli12 +447
Kto od razu ODRYWA te nowe korki od butelek i kartonów z napojami daje plusa! Pokażmy, że nie godzimy się na te idiotyczne przepisy #uniaeuropejska #logikarozowychpaskow #logikarozowychpaskow #jedzzwykopem #pijzwykopem #niepopularnaopinia #ekologia
Otóż mam dwie propozycje pracy w na stanowiska helpdesk IT. Była by to moja pierwsza praca w tym kierunku. Pracodawcy dobrze wiedzą że nie mam doświadczenia.
OPCJA 1: I linia wsparcia, głównie na słuchawce, rozwiązywanie problemów przez telefon lub przesyłanie do odpowiednich działów, duże korpo, 14zł na rękę, 8-16, do tego bardzo dobry dojazd, Pracodawca twierdzi że jest bardzo dużo ścieżek rozwoju.
OPCJA 2: praca w kancelarii adwokackiej, Typowy helpdesk, bezpośrednie pomaganie użytkownikom w różnych przypadkach, ogólne wsparcie it, byłbym takim informatykiem od wszystkiego i od niczego, dodatkowo styczność z Active Directory i Exchange z którymi nigdy nie miałem kontatku( pracodawca wie o tym), 11-12zł na godzine, gorszy dojazd, raczej zamknięta ścieżka rozwoju, po 3 miesiącach podwyżka w zależności od umiejętności
Jak myślicie?
#praca #pytanie #helpdesk
@tyryryry: dlaczego?
W opcji nr 2 może przez pierwsze 2 miesiące jest spoko bo uczysz się wielu rzeczy, ale potem będziesz się wkurzał, że wołają Cię do podłączenia drukarki do prądu lub kabla sieciowego do PC. Z drugiej strony często trafiał będziesz taski, które wykraczają poza Twoją kompetencje i trudno Ci będzie im sprostać.
Jak lubisz pracę bezpośrednio z ludźmi i nie boisz
1. Nie ma takiej odpowiedzialności, a przez to stresu. Mógłbyś zapytać dokładnie o ścieżki rozwoju. Widziałem w różnych korpo propozycje darmowych szkoleń z języka angielskiego, a może wyślą Cię na szkolenie z jakiejś technologii lub zaawansowanego oprogramowania.
2. Tak jak mi pisałeś masz dział it 4-5 osób więc super bo masz ciągłą styczność z kimś bardziej doświadczonym od którego możesz czerpać wiedzę.
ja pracowałem w budynku który składał się z 3 części, przejście korytarzem pod ziemią, od jednego do drugiego 300 metrów
Dobra, stawiam na 1 opcje. Popracuje, nabiorę doświadczenia i zawsze będę mógł zmienić prace ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bardzo dziękuje wszystkim za rady! mirko uczy, mirko bawi, mirko nigdy cie nie zostawi ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Helpdesk w korpo to jechanie po skryptach rozwiązań albo przepychanie do 2giej linii wsparcia, niewiele się nauczysz bo będziesz jedynie trybikiem w maszynce od pilnowania sla i na wyzszy poziom nie wskoczysz.
W mniejszej firmie sam sie poglowisz, poszukasz rozwiązań ale wlasnie w ten sposob sie uczysz, sam od tego zaczynalem i przechodząc do korpo juz jako admin i widzac 1 linie wsparcia to mi ich po
@Rise123: Capgemini?
Próbowałem kiedyś Contact Point, nie polecam 2/10.