Wpis z mikrobloga

Mirki mam niezłą zagwozdkę.
Otóż mam dwie propozycje pracy w na stanowiska helpdesk IT. Była by to moja pierwsza praca w tym kierunku. Pracodawcy dobrze wiedzą że nie mam doświadczenia.
OPCJA 1: I linia wsparcia, głównie na słuchawce, rozwiązywanie problemów przez telefon lub przesyłanie do odpowiednich działów, duże korpo, 14zł na rękę, 8-16, do tego bardzo dobry dojazd, Pracodawca twierdzi że jest bardzo dużo ścieżek rozwoju.
OPCJA 2: praca w kancelarii adwokackiej, Typowy helpdesk, bezpośrednie pomaganie użytkownikom w różnych przypadkach, ogólne wsparcie it, byłbym takim informatykiem od wszystkiego i od niczego, dodatkowo styczność z Active Directory i Exchange z którymi nigdy nie miałem kontatku( pracodawca wie o tym), 11-12zł na godzine, gorszy dojazd, raczej zamknięta ścieżka rozwoju, po 3 miesiącach podwyżka w zależności od umiejętności

Jak myślicie?


#praca #pytanie #helpdesk
  • 17
@wzrwzr: właśnie o to chodzi, druga opcja to ciekawsze zajęcie, dodatkowo bym nabrał dużo doświadczenia w "terenie", praca na słuchawce nawet w dziale IT to jednak nadal praca na słuchawce
@tyryryry: dlaczego?
@Rise123: i w opcji 2 masz możliwość sie czegoś nauczyć nowego i pózniej szukac pracy juz z większym doświadczeniem a co Ci z tego ze pracodawca powie, ze masz możliwość rozwój jak będziesz codziennie sie męczył z ludźmi przez telefon albo przerzucał na inne działy xD co najwyżej dostaniesz awans na podobnie #!$%@? stanowisko
@Rise123: opcja 1 - w takiej pracy raczej nie ma dużej odpowiedzialności więc i nerwów, poza tym korpo zadba o szkolenia itp. ja zaczynałem właśnie na 1 linii w dużym korpo i po 3 latach z hakiem jestem już adminem aplikacji z widokami na devops także można się wybić. Lokalne IT wydaje się fajne ale jak nie masz doświadczenia to mogą cię tam zjeść (uwierz mi to niezła lipa jak jakaś
@Rise123: opcja nr 1. Wiesz co masz robić i jak.