Wpis z mikrobloga

Jak wyglada wałek pompy oleju w 2.0 tedei w passacie przy przebiegu 220 000km, a jak wyglada nowy. Wymieniajcie to gówno przy wymianie oleju bo może wam się silnik zatrzeć. U mnie szczęśliwie silnik Ok, bo zatrzymałem się natychmiast i nawet turbina i panewki są Ok. Awaria wydarzyła się trzy dni przed planowana wymianą ( ͡º ͜ʖ͡º)
#vw #passat #passerati #motoryzacja #warsztat
kubapolice - Jak wyglada wałek pompy oleju w 2.0 tedei w passacie przy przebiegu 220 ...

źródło: comment_owVUf4L5DcFdlVW8vacVzFYUv74xfh41.jpg

Pobierz
  • 10
@oficer-prowadzacy: Fakt, pierwsze 2.0 TDI były niedorobione, ale później te niedoróbki poprawili. OP pisał, że rocznik 2007, więc pewnie jeszcze się załapał na tą pierwszą, wadliwą serię. Podobnie jest w przypadku TSI - Janusze narzekają, że "hurr, durr, te nowe silniki to się psujo zaraz po wyjeździe z salonu", podczas gdy popularne usterki szeroko opisywane w internetach dotyczą pierwszych serii sprzed jakichś 10 lat.