Wpis z mikrobloga

Najmocniejsze seicento w Polsce - 480km i 490Nm momentu (ʘʘ)

Lista usprawnień w leciwym Seicento jest rzecz jasna bardzo obszerna, ale zacznijmy od historii. Sebastian kupił ten

samochód, gdy był już po swapie na 8-zaworowe 1,2. Lekko dłubnięty silnik charakteryzował się 80 końmi mechanicznymi.

Po dwóch latach użytkowania mocy zaczęło jednak brakować, a w głowie właściciela zaczęły pojawiać się pierwsze pomysły.

Silnik otrzymał turbosprężarkę Garrett GT2056S, większą przepustnicę i ostrzejszy wałek, a uzyskany efekt w postaci 180

KM wystarczył na kolejne dwa lata.


Przełomowy z punktu widzenia historii projektu był rok 2013, kiedy to Sebastian postanowił zamienić nierozwojowe już 1,2 na

1,4 T-jet z Abartha 500. Z początku w planach było około 350 KM, ale na tej wartości nie poprzestano. Seicento ostatnimi

czasy wypluło na hamowni imponujące 490 KM i 480 Nm przy doładowaniu 2,2 bara. Podobno samochodzik świetnie czuje się

z taką mocą.


Więcej o nim tutaj

#seicento #motoryzacja #samochody
NewEpisode - Najmocniejsze seicento w Polsce - 480km i 490Nm momentu (ʘ‿ʘ)

 Lista u...

źródło: comment_5zHkFmdTpDUwwKiFAL6fu1gv3aHAL8cc.jpg

Pobierz
  • 20
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Minesr33 Procedura startowa, boost by gear. Czyli wszystko by nie dmuchać na maksa. Na którym biegu pozwoli na maksymalną moc? Myślę ze i na piątym potrafi się uslizgnac