Wpis z mikrobloga

@IzaLoveair: W sumie przed zakupem szukałem o Was informacji wszędzie i widziałem, że tutaj się udzialacie - więc pomyślałem, że ktoś kolejny może tutaj też szukać o Was informacji.
Zamawiając - dostałem informację, że oczyszczacz dojdzie za ponad miesiąc. Po miesiącu go nie było - więc do Was zadzwoniłem. Od razu dostałem informację, że po prostu Sharp się nie wyrabia z produkcją (nie dziwię się) i że dostanę rekompensatę za czekanie :) Mam nadzieję, że termin o którym wspomnieliście - uda się Wam dotrzymać i będziecie słowni w sprawie rekompensaty :)
LoveAir #loveair
  • 1
witam :) Jeśli kupił Pan Sharpa to faktycznie jest opóźnienie z dostawami ze strony producenta, w styczniu był na nie olbrzymi popyt i zostaliśmy zaskoczeni. Rekompensata na pewno będzie uwzględniona, proszę tylko o kontakt na maila przed lub po otrzymaniu towaru. Zresztą jak pewnie Panu wiadomo problem z brakiem Sharpów i oczekiwaniem na dostawę jest we wszystkich innych sklepach, nie tylko u nas :) Mamy też dużo dostępnych od ręki oczyszczaczy powietrza