Wpis z mikrobloga

@zapalara uwielbiam SM , ale drugi raz bym nie kupił, chyba że jako drugie moto. Wygody to nie ma żadnej niestety. Dupsko pęka po 20km z bólu. Cena tej Huski jest strasznie wysoka,czy to jest najlepsze seryjne SM jakie można kupić?
@Kick_Ass: Tak, imo najlepsze niewyczynowe. Niestety japończycy przestali się interesować tym typem moto.

SM najlepsze jako drugie moto to fakt, ale akurat ta Husqa po zmianie siedzenia bedzie miec spokojnie funkcjonalnosc jak zwykly naked.
@zapalara: Nie tak szybko, zmienisz tył z 17 na 18, przód na 21, plus dochodzi wysokość kostki, koń urośnie że będziesz musiał z balkonu wsiadać, a jeszcze kanapa w SM jest szersza, nawet wpuszczenie lag na półkach o 2-3 cm nie zmieni faktu że będzie to moto dla bardzo wysokich. To raczej z Enduro bym robił SM choć wyostrzenie główki ramy może generować shimmy.

Ale sama koncepcja 701 w konfiguracji: na
@Gixaar: Dokładnie jako adventure, delikatne enduro. Z resztą nie jesteśmy jedyni którzy tak myślą https://www.youtube.com/watch?v=mFWUWesKkOg

Odnośnie koł cross, zmieniam tak w drz. Tył siada niżej, co mnie zdziwiło, bo tak jak piszesz 17 -> 18, ale profil opony jest niższy crossowej. Do tego rozmiękczasz zawieszenia a 21 z przodu przenosi masęmotocykla bardziej na tył. Efekt jest taki że kanapa idzie naprawde sporo w dół a kierownica do góry. SM ma krósze