Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#!$%@? anony, mam 18 lat i zacząłem łysieć, pojawiły mi się zakola podobne do tych na zdjęciu. Zawsze miałem dłuższe włosy (nie kuca) ale niedawno zauważyłem, że boki fryzury wyglądają dziwnie, myślałem, że to jakieś #!$%@?, że wyglądam trochę jak dziadek, ale przyjrzałem się uważniej, przestawiłem zwykle uczesane włosy w miejsce ubytku i wyglądałem normalnie - zrobiłem szybki research porównując ze swoimi włosami i na pewno mam zakola.

Od strony ojca silne geny, on sam dochodzi do 60 i ma kruczoczarne włosy, delikatne ślady łysienia, mój brat też ładne włosy. Od strony matki gorzej, wszyscy mężczyźni szybko łysieli. Nie palę papierosów, nie używam innych środków, praktycznie nie piję alkocholu bo spierdox here i nie chodzę na imprezy. Nie piję napojów energetycznych, słodzonych, zawsze byłem szczupły, 182 cm. Mam za to depresję(leczona behawioralnie, by nie obciążać lekami organizmu), od lat jestem narażony na stres, lekarze mi mówią, że jestem nerwowy. Suchoklates, mało sportu, dużo komputera. Często "rżnę sosnę", od 2011 nie ma dnia bez "pracy", zwykle to 3-5 masturbacje dziennie, ale kiedyś były 6 na dzień, a w 2014 nie wychodziłem rano z łóżka bez czterokrotnego spuszczenia paliwa pod rząd, tak zaczynałem swój dzień. Normą było walenie 10-12 razy dziennie, dzień po dniu, potrafiłem dojść w minutę, albo męczyć po 2,5h, teraz trochę osłabłem, ale wciąż chcicę mam okropną i dopada mnie momentalnie. Odkąd pamiętam miałem straszne pożądanie, bawiłem się "pistoletem" od najmłodszych lat zanim coś jeszczę z niego wypływało. Piszę to, bo wiem, że łysienie jest związane z testosteronem, może ktoś z was się na tym zna, przysięgam, że mówie prawdę, to w moim interesie.