Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Przez 3 dni z powodu urlopów musiałam posiedzieć na słuchawce i czego ja tam doświadczyłam, to chyba nigdy nie zapomnę. Zdarzyło mi się już pracować w call center, ale to było dawno temu i wtedy inaczej na to patrzyłam. Aż Wam spisałam mniej więcej rozmowę z pewną panią, którą odbyłam wczoraj. O dziwo takich rozmów było sporo. Zdarzali się nawet gorsi i mniej rozumni klienci. Powiedziałabym, że to taka dosyć standardowa rozmowa w sklepie wysyłkowym. xD

    - KIEDY BĘDĘ MIAŁA TO U SIEBIE
    - Szanowna pani, czas realizacji zamówienia po opłaceniu wynosi od jednego do dwóch dni. Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy.
    - CZYLI ILE
    - Czyli jeden dzień.
    - AHA, JEDEN DZIEŃ. TO JAK JEDEN DZIEN, TO JA WCZORAJ ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE I DZIŚ POWINNAM MIEĆ! A NIE MAM!!!
    - Zamówienie trafiło do realizacji w dniu dzisiejszym, co oznacza...
    - JEDEN DZIEŃ PANI MÓWIŁA! LICZYĆ PANI UMIE? KOGO ONI TAM ZATRUDNIAJĄ! DEBILI!
    - Czas realizacji zamówienia wynosi od jednego do dwóch dni, natomiast do tego czasu należy doliczyć również czas dostawy, który wynosi jeden dzień.
    - DAŁOBY SIĘ SZYBCIEJ?
    - Czas realizacji jest z góry określony.
    - EE... CO TAK DŁUGO TEN CZAS REALIZACJI?! JAKBYM JA WIEDZIAŁA, ŻE TAK DŁUGO, TO BYM NIE SKŁADAŁA ZAMÓWIENIA! JA TEGO POTRZEBUJĘ NA DZIŚ, MAM URODZINY SIOSTRY!
    - W momencie składania zamówienia wyświetlił się pani dokładny czas realizacji. Zaakceptowała pani również regulamin, w którym określony był czas realizacji i dostawy zamówień. Złożyła pani zamówienie w dniu wczorajszym, jednak płatność zaksięgowała się dopiero dzisiaj.
    - ALE JA MYŚLAŁAM, ŻE TO NIE JEST TAK DŁUGO! SKĄD JA MIAŁAM WIEDZIEĆ?! TO NIECH PANI SZYBKO WYŚLE DZISIAJ.
    - Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, jednak nie mogę dać pani gwarancji zakończenia realizacji w dniu dzisiejszym.
    - A CO TO ZA PROBLEM WZIĄĆ I SPAKOWAĆ? MACIE TO NA MAGAZYNIE CHYBA, NIE? CZY NIE MACIE?! JA ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE!!!
    - Szanowna pani, realizujemy zamówienia w kolejności, w jakiej one wpłynęły.
    - JA PRZEZ PANIĄ NIE MAM CO DAĆ SIOSTRZE NA URODZINY. MA MI TO PANI WYSŁAĆ, BO NAPISZĘ OPINIĘ NA FACEBOOKU, A MAM DUŻO KOLEŻANEK, MAM PONAD 500 ZNAJOMYCH I DUŻO OSÓB ZOBACZY, CO WYPRAWIACIE! PROSZĘ MI TO NA DZIŚ WYSŁAĆ.
    - Proszę pani, kurier nie dostarcza zamówień tego samego dnia, a dopiero następnego. Jeśli wyślemy dziś, to otrzyma pani zamówienie w dniu jutrzejszym.
    - NO AUTOMAT PIEPRZONY BEZ UCZUĆ. MASZ GÓWNIARO SIOSTRĘ? JA NIE MAM PRZEZ WAS PREZENTU. PROSZĘ Z KIMŚ INNYM ROZMOWĘ! Z KIEROWNIKIEM!
    - Nie mam możliwości połączenia pani z kierownikiem.
    - A TO SPIERDALAJ!

    I się rozłączyła. xD
    Jednak wolę pracować z klientami twarzą w twarz, bo wtedy nie są tacy bezczelni.
    #pracbaza #heheszki #logikarozowychpaskow
    pokaż całość

    odpowiedzi (48)

  • odpowiedzi (6)

  • avatar

    Każdemu plusującemu dam dobrą, ale enigmatyczną radę na najbliższe dni.

    odpowiedzi (84)