•  

    @Czarny_muflon:
    #gra #karciana #postapokalipsa #postapo #atomowa #paruzja #wroclaw

    Na tej stronie można zagrać online (przeciwko AI) w wersję beta mojej gry karcianej. Przedstawia ona starcia uzbrojonych grup szabrowników na terenie zniszczonego Wrocławia. Gra zawiera wbudowany system pomocy. Oto przykładowa ilustracja:

    źródło: 23.jpg

    •  

      @Czarny_muflon: o dobre, można by nawet znalezisko zrobić

    •  

      @Czarny_muflon: wybierasz się może na OldTown? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Czarny_muflon: @morq: bo jest taka fajna frakcja... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      +: morq, jos
    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @mroz3

      Dziękuję za uznanie :)

      @morq

      Jeśli tylko zdołam skompletować odpowiedni strój (na razie mam jedynie maskę gazową i hełm LWP) i harmonogram pozwoli, to się pojawię :)

      @DiodakXP

      A jaka, jeśli wolno spytać? :)

    •  

      @Czarny_muflon: Pomysł fajny, winszuję, ale mnie osobiście od zagrania zniechęcił karabin pulsacyjny. Chociaż kto wie może kiedyś mnie najdzie ochota na spróbowanie ;)

    •  

      @DzikiNietoperz

      Karabin pulsacyjny to broń, która sprawiała mi dużo frajdy w Falloucie 2, wprawdzie nigdy nie stworzyłem postaci znającej się na broniach energetycznych, ale lubiłem zmieniać co słabszych przeciwników w kupki popiołu :) Wprowadzenie jej było też podyktowane względami mechanicznymi, wcześniej miałem tylko trzy: snajperka (dobra w obronie, ale słabsza w ataku), strzelba (bardzo mocna w ataku i bezużyteczna podczas obrony) i karabin maszynowy (wyrównany). Karabin pulsacyjny jest bardziej przydatny w ataku niż w obronie, a średnia oczekiwana wartość zadawanych obrażeń jest niższa niż w przypadku pozostałych broni (km, strzelba i karabin snajperskie były pod tym względem niemal identyczne). Z tego względu dodałem karabinowi pulsacyjnemu specjalną moc: tarczę energetyczną, która uaktywnia się, gdy postać eksploruje (trudno byłoby coś takiego wymyślić przy broni konwencjonalnej). Chciałem, aby każda broń była zupełnie inna, pracowałem też nad dodaniem do gry CKM-u (minigun nie pasował mi w polskich realiach) i granatnika , ale odpuściłem sobie, bo nie byłem w stanie zgrać moich wyobrażeń co do działania tych broni z odpowiednią mechaniką gry (chodziło głównie o balans).

Gorące dyskusje ostatnie 12h