Wpis z mikrobloga

@Croudflup: vr nie umrze. To jest zupełnie inny standard rozrywki. On po prostu czeka na swojego WoWa i nadejdzie fala śmierci z wycieńczenia/głodu/uzależnienia od rozgrywki.

To jest coś genialnego i jak macie znajomego który ma sensowny sprzęt/jest uber nerdem/możliwość pobawienia się tym chociaż przez godzinę to wpraszajcie się śmiało.
@Gluptaki: Najpierw to muszą to udoskonalić na tyle żeby nie wywoływało mdłości i nie było niewygodne bo słyszałem że jest dość ciężkie. Uważam że to jest chwilowy szał jak na te wszystkie move/kinecty.
@Asterling: nie jest i nie wywołuje, przynajmniej ja nic takiego nie odczułem, a grałem jakoś 3-4h z drobnymi przerwami (HTC Vive + słuchawki + okulary ). Jedyny przypadek z mdłościami miałem jak kumpel wrzucił mnie na 3 roller coastery pod rząd, błędnik po prostu zaczął się poddawać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Croudflup: grałem jeszcze w Paranormal Activity, wrażenia były tak mocne, że musiałem robić z początku przerwy co 10 minut na fajkę, bo samo otwieranie drzwi mnie stresowało tak, że myślałem, iż zaraz na zawał zejdę. Klimat jest niesamowity.
Najpierw to muszą to udoskonalić na tyle żeby nie wywoływało mdłości


@Asterling: Mdłości nie wywołuje samo noszenie gogli tylko metoda lokomocji. Jeżeli siedzisz nieruchomo i "chodzisz WSADem" to doznajesz mindfucka gorszego niż na karuzeli. Ale jeżeli chociażby udajesz że chodzisz (poruszając kończynami), mdłości nie występują.

najpierw był oculus potem google teraz vr


@Croudflup: To żeś strywializował :O.
Mi się raczej wydaje że to będzie dalej tak niszowe jak 3d w telewizorach.


@Asterling: nie będzie, bo to dla przemysłu porno taki skok jak między gazetkami a video. Czytałem wywiad z jakimś ziomkiem co był na jakimś dużym porno expo ostatnio i same superlatywy. Więc hajs na dopracowanie tego się znajdzie na luzie, tylko trzeba poczekać aż się jakiś wspólny standard wykrystalizuje.
I tak samo jest z grami. Jak założyłem