•  

    Mirki gdzie szukać diety na redukcję tkanki tłuszczowej? Szukam porad jak ułożyć jadłospis, co jeść, czego unikać.

    Przez zimę i siedzący tryb pracy poszło mi w cycki, brzuch i w pośladki.
    Ważę 87kg przy wzroście 188cm.
    Od czasu do czasu jeżdżę na rowerze, ale oprócz tego nie mam czasu na aktywność fizyczną np. na siłowni.
    Szperam w internecie, ale brakuje mi miejsca, gdzie wszystko byłoby przejrzyście zebrane i mam wiele wątpliwości.
    Według kalkulatorów powinienem codziennie dostarczać organizmowi ok. 2200kcal -> 66-100g białka, 61-86g tłuszczy, węglowodanów 248-385g.

    Czy takie zapotrzebowanie jest ok? Macie jakieś przykładowe posiłki ? Ewentualnie jeśli to zapotrzebowanie jest do dupy to czy możecie polecić kogoś, kto zna się na rzeczy i ułoży mi dietę?

    #dieta #mirkokoksy

    •  

      @youlife007: zapotrzebowanie wygląda ok, może ciut za niskie, podbij białko do 2g/kg kosztem węgli. Kcal podziel i makro podziel sobie na liczbę posiłków i odpowiednio przygotowuj - pomoże ci w tym jakiś dziennik do liczenia kcal - zobacz myfitnesspal, fitatu. Wszystko już wiesz.

    •  

      oprócz tego nie mam czasu na aktywność fizyczną np. na siłowni.

      @youlife007: tylko jedno pytanie - co robisz ze nie masz czasu na silownie?
      z ciekawosci pytam bo sam mam dwojke malych dzieci, prace I mnostwo obowiazkow domowych + hobby I jakos daje rade I pobiegac I pojsc na silke kilka razy w tygodniu

      a jak chcesz zejsc z waga/tluszczem to zacznij z wiekszej ilosci kalorii I obcinaj, tak ci tu zaraz powiedza bo za jakis czas przydaloby sie obciac a tu juz nie bardzo bedzie z czego
      jestes kawal chlopa, co ebdziesz jadl 1200 kcal?

    •  

      @youlife007: Moim zdaniem powinieneś zacząć od 2500 kcal w tym: 160g białka, 90g tłuszczy i 240g węgli. Oczywiście to ma sens gdy oprócz roweru dorzucisz jakiś trening.
      Co do jedzenia to najlepsze rezultaty osiągniesz jedząc białko i tłuszcze od rana a węglowodany tylko około treningowo.

    •  

      @wykopowy_brukselek: Pracuję w godzinach 7-15 na etat a później własna działalność, więc też troszkę pracy + wspomniane przez Ciebie obowiązki domowe + studia zaoczne, na które oprócz 2 weekendów w miesiącu trzeba poświęcić trochę czasu w tygodniu. Takie nagromadzenie obowiązków to dla mnie nowa sytuacja, bo w przeciągu ostatnich 3 miesięcy zmieniłem pracę i przeprowadziłem się "na swoje" do małego domu. A jak to w domu trzeba troszkę poremontować, ogród ogarnąć etc.
      Pewnie za trochę się to ustabilizuje i faktycznie więcej czasu na ćwiczenia może się pojawić ale nie chcę czekać do tej chwili tylko już działać.

      @beefislife: @wykopowy_brukselek: @krystekk2: Dzięki za odzew i porady. Faktycznie zwiększę ilość kcal i białko. Możecie jeszcze podrzucić przykładowe posiłki?

      +: Seid
    •  

      @youlife007 szanuje

      @wykopowy_brukselek nie szanuje

      Nie wolno porównywać cudzego życia do swojego bo ja taki zapracowany i mam czas a ty pewnie jesteś leniwy.

      +: OutLier, o.........a
    •  

      @youlife007: na poczatek to spokojnie przez miesiac ci sie nie znudzi wiec I malo przepisow potrzeba
      sniadanie mozna zjesc twarog, nawet z owocami czy jajecznice czy inny werek wiejski
      obiad - kurzcak z warzywami I ryzem/kasza (ja wole kasze), mozna dodac sos pomidorowy
      przegryzki - ja tam jem jablko bo lubie, do tego grapefruit (ponoc wiecej kalorii trzeba na spalenie jego niz dostarcza) czy pomelo
      czasem zjem kalarepe jak jestem glodny albo nawet kalafiora na surowo z mala iloscia soli czy pociete marchewki/seler naciowy z jogurtem greckim I przyprawami jako zamiennik czipsow

      do tego stek od czasu do czasu, pieczone skrzydelka czy udka bo czemu nie, gulasz z duza iloscia warzyw

    •  

      @Seid: ale ja sie tylko zapytalem I dostalem odpowiedz ktora wszystko wyjasnia
      kolega @youlife007 ma po prostu chwilowy zapieprz I ciezko mu by bylo, chwala wiec za to ze I tak chce cos zrobic z soba
      oczywiscie nadal uwazam ze te 30 minut dziennie by znalazl, ale moze jest juz tak padniety ze nie ma sily na nic...

    •  
      a..........y

      +1

      @youlife007: też mam 188cm wzrostu i na początku lutego ważyłem 90kg. Z końcem kwietnia ważyłem już 82kg. To co robiłem, to ograniczyłem węglowodany do ok. 100g i zwiększyłem spożycie białek tak, żeby w sumie na dzień wychodziło ok. 1500kcal. Przez cały ten czas piłem zwykłą wodę. Nie robiłem żadnych ćwiczeń. Generalnie postaraj się zrezygnować ze śmieciowego żarcia i słodkich napojów, zrób sobie deficyt kaloryczny i powinieneś zacząć widzieć efekty. A jak dołożysz do tego jakieś ćwiczenia aerobowe, to efekt przyjdzie jeszcze szybciej.

    •  

      @youlife007: jeżeli masz prawie całkowicie siedzący tryb pracy to jedyną opcją jest deficyt kaloryczny, a skoro masz zapotrzebowanie 2200kcal to musisz jeść około 1800-1900kcal, co na 90% poskutkuje tym, że będziesz skinnyfatem, chyba, że zredukujesz do bardzo małej ilości tłuszczu w organizmie. Najlepszym wyjściem, żeby schudnąć i dobrze wyglądać jest siłownia.