Wpis z mikrobloga

@Gorion103: No dramat jest, wrażenia jakbym się od nowa modelować uczył. W ogóle cinema to dramat, jakieś tagi itd. Zamiast po prostu "freeze selection" to trzeba dodać tag i wyłączyć opcję, albo stworzyć warstwę i zablokować xd O poprzekręcanych pivotach nie wspomnę, twórca stwierdził, że domyślnie nikt nie przesuwa krawędzi góra - dół, tylko o 45*.
@sirgorn: O tyle, że ZBrush to jest program do którego wchodzisz wymodelować konkretną rzecz i potem wracasz do innego (tak jest w moim przypadku, model w zbrush i potem powrót do maxa). A tutaj muszę wszystkiego się uczyć od zera, nawigacja, modelowanie, interfejs i muszę w tym śmigać bo to kombajn do wszystkiego.
@kucowaty_suchoklates: Ja sie przesiadalem z maxa na xsi, z xsi na c4d, z tego na maxa, potem na blendera, potem w 1 dzien musialem ogarnac maye i pracowac na niej miesiac, a potem znow max, po drodze zbrush, photoshop, quixel, unity, cryengine, ue3...
W normalnych sytuacjach dawali mi zawsze 2 tygodnie na opanowanie softu, w sposob ktory pozwalal mi na swobodna prace.