Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +8
Niska frekwencja w referendum wybitnie pokazuje ile jeszcze Polakom brakuje do np. Szwajcarów jeśli chodzi o przejmowanie się losami kraju oraz jeśli chodzi o zrozumienie clou demokracji. Nie da się być bardziej bezpośrednio demokratycznym, niż uczestnicząc w referendum. No ale ,,Nitras ze Szczerbą powiedzieli, aby nie głosować". Ech szkoda gadać.
#polityka #wybory #referendum #polska #szwajcaria
#polityka #wybory #referendum #polska #szwajcaria
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
Mam auto z 1.5TSI 150KM, według producenta norma jaką musi spełniać olej to VW504 00/VW507 00.
Szukam 5w30 i znajduję następujące, spełniające powyżej podane normy:
CASTROL EDGE TITANIUM FST LL 5W-30
MOTUL SPECIFIC 5W30
MILLERS OILS XF 5W30
TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30
Mobil 1 ESP 5W-30
Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife III 5W-30
Valvoline SYNPOWER 5W30 XL-III C3 5W30
Ceny +/- są takie same. Nie ma
Mam auto z 1.5TSI 150KM, według producenta norma jaką musi spełniać olej to VW504 00/VW507 00.
Szukam 5w30 i znajduję następujące, spełniające powyżej podane normy:
CASTROL EDGE TITANIUM FST LL 5W-30
MOTUL SPECIFIC 5W30
MILLERS OILS XF 5W30
TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30
Mobil 1 ESP 5W-30
Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife III 5W-30
Valvoline SYNPOWER 5W30 XL-III C3 5W30
Ceny +/- są takie same. Nie ma
...no ale na 23 kółka przed końcem typowa honda jest typowa. Aż mam ochotę chodzić od salonu do salonu hondy, udawać, że kupię hondę, a na końcu powiedzieć sprzedawcy "aaaaa wie pan, jednak nie - wasze silniki ciągle wybuchają, bo wasi inżynierowie nie potrafią go dobrze zaprojektować". Alonso nie musiał wygrać - nawet lepiej dla indy500, gdyby został mu niedosyt i chciał tu wrócić. Zamknęłoby to też usta Hamiltonowi. No ale...
Ciekawi mnie, co teraz chodzi po głowie Alonso. Ciekawią mnie pierwsze reakcje. Co gościu zrobi?
#indy500 #indy #f1
@retsam84: tak, tam slyszałem cały czas rozmowy kierowców z teamem. Np. uważaj po zewnętrzej, ok, czysto. Cały czas informowali o atakujących bolidach i sytuacji.
Indy 500 było tragiczne. Cały wyścig losowy, nie warto jechać jako pierwszy, bo psują się opony i zżera paliwo, reklamy co chwila (nawet na torze z głośników), trzymanie safety cara tak długo ile się da (nawet gdy tor był czysty od 6 okrążeń), wyprzedzania wiecznie takie same (trzymaj się w tunelu za kimś na zakręcie, to po wyjściu będziesz miał