Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@GotoFinal: w sumie to mam sporo różnych projektów, silniki do gier, toole do silników, kompilatory i toolsety języków programowania, ale te najciekawsze projekty hostuje prywatnie i tylko na FB/portfolio wrzucam info z prac, więc raczej patrzą też po firmach, w jakich pracowałem :D
EA to były Chiny, Improbable zaś ANglia i San Francisco :D
@PsichiX: ło, chiny o.O tak się ciekawiłem czemu odmówiłeś, i chiny pewnie też brały trochę udział w decyzji? :D nie wiem czy bym chciał, nawet na sensowniejszą kwotę. (kwoty nie podasz? no przeżyje :P)
Trochę mnie ciągnie do gamedevu, ale coś średnio to idzie... no ta właściwe to robię w branży nawet! ale no... klepie pluginy do minkrafta (java) xD Ale coś trudno mi znaleźć czas i chęci by zacząć dziergać
@PsichiX: może z nimi ponegocjuj czy nie dałoby się zdalnie jak nie chcesz wyjeżdżać :-)
Z tego co widzę ten spatial os ma sens - bo jak rozumiem chodzi tu o:

1. Ominięcie sprzętowo / programowych ograniczeń
2. Obniżenie kosztów produkcji

No mi się wydaje że to ma przyszłość- wystarczy zobaczyć ile middlewaru jest używanego w produkcji gier - twórcy mogą się skupić na tworzeniu zamiast wymyślać koło na nowo -