Wpis z mikrobloga

Udzielamy się w kilku tagach i widzimy jak dużo ludzi pyta o tego typu sprawy.
Postaramy się aby w każdy poniedziałek jeden taki temat był rozpracowany!

Obserwujcie tag #socialmediacribs ! ( ͡ ͜ʖ ͡)

PS: Gratulacje @SONTE za taki rozwój. Cieszymy się, że wykop w tych 30% się przyczynił!
Jeśli pozwolicie to wykorzystamy was w analizie wykopu ( ͡ ͜ʖ ͡)

________________________________________________________________

Jaki rodzaj treści publikować na fanpage’u by były jak najbardziej efektywne?

Media społecznościowe spowodowały rewolucję, która diametralnie zmieniła sposób konsumpcji treści przez odbiorców. Współczesny użytkownik ma mało czasu, woli oglądać niż czytać i w natłoku bombardujących go treści skupia uwagę tylko na nielicznych, które naprawdę zdołają go zaintrygować lub wydadzą mu się w jakiś sposób użyteczne. Jeśli chodzi o warstwę tekstową, należy zadbać by była zwięzła i prostym językiem przekazywała najistotniejsze informacje.

Tekst, to jednak nie wszystko i nigdy nie należy zostawiać go samego sobie, ponieważ takie posty nie mają dużej siły przebicia. Załączając odnośnik prowadzący do zewnętrznego źródła, należy zadbać o przejrzystość- w jej zachowaniu pomogą na pewno generatory do skracania linków. Publikacje możemy opatrzyć też zdjęciami lub różnego rodzaju grafikami, które również podnoszą jej jakość. Bardzo atrakcyjne dla użytkowników i lubiane przez nich są infografiki. Internauci lubią dzielić się takimi treściami, więc wpis opatrzony dobrze wykonaną infografiką, ma potencjał na uzyskanie dużej liczby udostępnień.

Oko internautów korzystających z Facebooka skutecznie przyciągają też gify- te krótkie, animowane formy są doskonałym uzupełnieniem szczególnie postów o charakterze rozrywkowym i humorystycznym. Zdecydowanie najwięcej korzyści przynosi jednak zamieszczenie w poście materiału video.

To właśnie treści audiowizualne rządzą w chwili obecnej Internetem, wywołują najwięcej reakcji użytkowników i nic nie zapowiada tego, by w najbliższym czasie trend ten miałby ulec zmianie. Zamieszczając film, najlepiej zrobić to bezpośrednio przez Facebooka. Pamiętaj, że Facebook konkuruje na rynku z YouTubem, więc logiczne, że nie będzie bezinteresownie promował repostowanych z niego produkcji. Praktycznym rozwiązaniem jest dodanie do filmiku napisów, które pozwolą odbiorcy poznać jego treść, nawet w momencie gdy ten będzie w sytuacji uniemożliwiającej odtwarzanie dźwięku. Dobrym posunięciem, jest też reagowanie na bieżące trendy w mediach społecznościowych i umiejętne adaptowanie ich na swoje potrzeby. Coś co lubią użytkownicy, to też nawiązywanie do aktualnych wydarzeń z różnych dziedzin życia i angażowanie się w nie marek, co profesjonalnie jest nazywane real time marketingiem.

W tym przypadku należy puścić wodze fantazji, ale jednocześnie być bardzo uważnym, bo to jak stąpanie po cienkim lodzie- treść może odbiorcom bardzo przypaść do gustu i rozprzestrzeniać się w sposób viralowy, ale jeśli jest zbyt kontrowersyjna możemy odnieść skutek odwrotny od zamierzonego.

#socialmediacribs #prasowka #technologia #swiat #facebook #instagram #twitter #media #it #startup #ciekawostki
#media #socialmedia #reklama #reklamakreatywna #biznes #firma #dzialalnoscgospodarcza
goodkloo - Udzielamy się w kilku tagach i widzimy jak dużo ludzi pyta o tego typu spr...

źródło: comment_8ilrQmpwwNaITEyeOKx61xUAWjkr2wBq.jpg

Pobierz
  • 6
@goodkloo: z punktu widzenia odbiorcy najbardziej mnie #!$%@?ą reklamy video, które trwają dłużej niż 5 sekund. Użytkownikom najbardziej zależy na czasie, więc wole sobie przeczytać jakiś zwięzły ale wartościowy content niż oglądać filmik trwający 5, czy 10 min gdzie zawarte są jakieś pierdoły, nieśmieszne gagi które tylko wydłużają czas itp. Także argument mówiący że ludzie wolą formę Video jest błędny. Ostatnio na YT przewijała się reklama jakiejś aplikacji która poprawiała błędy
@wetnosekoala: Reklamy, o których mówisz to midrollem. Jak najbardziej zgadzamy się z Tobą, że reklama, która trwa więcej niż kilkanaście sekund w trakcie filmu potrafi wku***. Niestety proces edukacji marek, w tym zakresie jest mozolny. Ile razy widzisz na YT reklamę, która leci w TV :(
@goodkloo czy link bit.ly/losowyhash jest lepszy od tego co podałeś? Na pewno jest krótszy i ładniejszy. Jednak jest najnormalniej w świecie mniej bezpieczny przez co gorszy. Klikając w niego nie mam pojęcia gdzie zostanę przekierowany, a patrząc na link z maila wiem, że wyląduje na google mapie, wiem że będzie to nawigacja i wiem że miejsce docelowe to Sagrada Familia, oraz że prawdopodobnie google odezwie się do mnie po hiszpańsku. Czyli wiem