Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Tak właśnie widzę zacofanych Januszy narzekający na wnętrze Tesli xD
    #motoryzacja #tesla #polak #heheszki #bekazpodludzi

    odpowiedzi (71)

  • avatar

    Dzień dobry, witam w kolejnym odcinku #kubica. Kto trafi na czarną listę, a kto stanie się bohaterem? Tego dowiemy się dzisiaj i jutro!
    #kubica #heheszki

    odpowiedzi (40)

  • avatar

    Stulejki wściekłe w chuj agresywne xD. Rację miał ten co napisał, że wykop to taki reddit z dodatkowym chromosomem xD. Laska zapytała się o coś w miarę normalnego i oczekuje normalnej odpowiedzi. Nawet nigdzie nie napisała, że to prezent, ale nie na wykooopie.

    czyli chcesz go uszczęśliwić bardziej ruchaniem czymś jak mniemam ma normalnie na codzień xD

    no to współczuję seksu od święta

    Takie coś to powinien mieć na codzień a nie od święta
    Mhm codziennie, powtarzam CODZIENNIE!!

    No i nasze asy, najlepsze, że zgarneli tyle plusów xD Crème de la crème wykopowego stulejarstwa czyli @As_Pancerny oraz @BoJaProszePaniMamTuPrimasorta

    jak wyglądasz conajmniej jak pani ze zdjęcia i wystawienie dziury to najlepsze na co cię stać to tak. Ja bym się poczuł conajmniej obrazony.

    Jeżeli kupczysz cipą i traktujesz seks jako prezent/nagrodę, czyli kartę przetargową, to nie zazdroszczę Twojemu niebieskiemu

    Laski się nie bzykają - "a to kurwy, dajcie mnie seks socjalny". Laski chcą się bzykać i wymyślają urozmaicenia - "ty kurwo, dziura to jedyne co masz do zaoferowania??" xDDD witamy na wypok.pl

    #bekazpodludzi #shitwykopsays #stulejacontent #stuleja #mizoginia #nsfw
    pokaż całość

    odpowiedzi (103)