Wpis z mikrobloga

Za nami zerowy, testowy wyścig ósmego sezonu ACLeague!

Wyścig Pro wygrał MrKubool.
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=3536
Wyścig Semipro wygrał Michał Pyzara.
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=2734
Gratulacje!

Jak Wasze wrażenia?

Semipro mogę podsumować klasycznym "coraz więcej amatorów pcha się do ścigania"...

- niektórzy stale bardzo pingowali
- na początku każdej sesji miałem potężne pingi, po chwili się unormowało - Wy też tak mieliście?
- na takich długich torach nie robimy kółka w kwalifikacjach czy treningach na overtime, wszyscy inni muszą wtedy czekać aż jakiś zawodnik dojedzie te 10 minut
- wjazdy w tyłek w kwali; w kawli zostawiamy sobie miejsce, a nie ścigamy się
- niebezpieczne powroty na tor; patrzymy na mapkę i helicorsę, nie wjeżdżamy pod nadjeżdżające samochody, przepuszczamy wszystkich zanim możemy bezpiecznie wrócić
- dobrym zwyczajem po uderzeniu w kogoś z naszej winy, po którym to uderzeniu traci miejsce jest oddanie pozycji
- w trakcie kwalifikacji czy wyścigu back to pits poza aleją serwisową jest jednoznaczne z zakończeniem jazdy (koniec kwalifikacji danego zawodnika i DNF z wyścigu)
- przestrzegamy linii przy wjeździe i wyjeździe z alei serwisowej
- zachowujemy szczególną ostrożność na pierwszym zakręcie tuż po starcie wyścigu i kolejnych zakrętach
- zachowujemy szczególną ostrożność przy żółtych flagach, nie pędzimy na oślep licząc, że przefruniemy bezpiecznie przez jakiś karambol
- czy wszyscy mają odpowiednie aplikacje w odpowiednich wersjach? Widziałem jak komuś PLP naliczało kary sekundowe - to nie jest PLP ACLeague
- zachowujemy ciszę radiową do końca wyścigu, czyli dojechania do mety ostatniego kierowcy, a nie tylko czołówki

W kwalifikacjach dostałem w tyłek od pingującego samochodu-widmo. Start z 20 miejsca, zostałem poobijany na T1, potem na kolejnych zakrętach, nie wiem przez ile różnych samochodów. Potem znowu zaparkował we mnie jakiś samochód-widmo i w końcu moje TT zostało prawie całkowicie skasowane przez jakiś cofający albo swobodnie opadający na tor samochód po spinie. Aero nie ma, zawieszenie skasowane, samochód sam skręca gdzie chce, ledwo przekracza 200 km/h. Dotoczyłem się do pitów, kilka minut straty na naprawy i potem już tylko samotne hotlapowanie. W końcu back to pits i tyle tego było...

#acleague
Pobierz Plupi - Za nami zerowy, testowy wyścig ósmego sezonu ACLeague!

Wyścig Pro wygrał M...
źródło: comment_NIgXfa4Ko5f1WGmruC3j9FNlczSDJUOH.jpg
  • 43
@Plupi: a co możesz z pingiem zrobić? mi na pre-quali wszystko działało bardzo ładnie, natomiast dzisiaj przy 32 autach mój procek już nie dawał rady (cały czas 99% i spowolnione tempo). Nie wiem czy to ze mną czy z kimś innym miałeś stłuczkę na kwali ale wydaje mi się, że to nie ja (późno wystartowałem i zrobiłem tylko jedno kółko), natomiast do wyścigu już nie podchodziłem... muszę sprzęt zmienić ( ͡
@wisnia6666: chyba sam sobie odpowiedziałeś - "mój procek już nie dawał rady". Ja miałem jeszcze takie dziwne zachowanie, że na początku każdej sesji ping leciał na 300+ ale po kilku sekundach wracał do stabilnego 40-50. Nie wiem czy z Tobą akurat miałem stłuczkę czy z kimś innym - za dużo tego było, a to tylko R0, nie będę nawet sprawdzał...
@sidhellfire: jeśli ktoś gdzieś udostępni to tak. Sam też możesz
U mnie quale nieźle, dojechałem powolne okrążenie i wylądowałem na piątej pozycji (nie mogłem zrobić drugiego pomiarowego). Na poczatku wyścigu zostałem wyprzedzony przez kilka samochodów, (nie chciałem ryzykować tak wcześnie, zdecydowanie bardziej wolę walkę, gdy jest trochę luźniej).

Moje tempo szybko wzrastało i byłem w stanie pojedynczo łykać ludzi, oszczędzając push to passy tylko na ewidentne akcje i najdłuższe proste. Bez problemu dojechałem do pitów na 6. pozycji, a następnie przez prawie
y.....n - U mnie quale nieźle, dojechałem powolne okrążenie i wylądowałem na piątej p...
@TheSznikers: może podpiąć oficjalnie te wszystkie uwagi, które wypisałem i dopisać coś jeszcze tak, aby dotarło do większej ilości osób? Mam wrażenie, i nie tylko ja, że wiele osób jechało bez znajomości regulaminu, zasad jazdy czy nawet odpowiednich aplikacji.
@sidhellfire: Pro: Pro: https://drive.google.com/file/d/0B6VuvXH1ihCMSG5MM0x4YkRMa0E/view?usp=sharing
SemiPro (brak kilku ostatnich minut): https://mega.nz/#!14BRWCwb!OclPUlIymyELzpLmBvVtQxZzHM23YgmFMyvpIfwNDF4
@Plupi: Prawda. Pierwsze okrążenie w okolicach połowy/końca stawki było prawdziwym slalomem przetrwania. Pomimo karkołomnego omijania nieszczęśliwców też przytrafiły mi się +/- dwa lub trzy kontakty za, które z góry przepraszam. Mimo to jak na pierwszy wyścig jechało mi się całkiem nieźle i to pomimo kary drive-through (ktoś jej nie wyłapał? :P). Natomiast żadnych problemów technicznych nie uświadczyłem (z lagami, pingiem itp). A no i qual przejechałem bez najmniejszej rysy na samochodzie,
@damian_co_dalej: Ja tez mam z tym problem - ale tutaj wygladalo to tak ze jechalem czysto, dostalem strzala w tylny prawy rog auta od 264 DRN i to zepchnelo mnie na Ciebie. Do zakretu bylem przed DRN i mialem line.

Ogolnie mozna gdzies zglosic kontakty z ktorymi mamy problem? Lagi to lagi, wiadomo, ale czasem ludzie ewidentnie popelniaja bledy i wolalbym zeby tych kontaktow nie bylo na takich wyscigach, bo troche
@r3pr3z3nt: w R0 nie ma zgłoszeń ani kar. Jeśli chcesz jakąś sytuację wyjaśnić aby wiedzieć jak zachować się w przyszłości to najlepiej nagrać z kilku kamer albo podać miejsce w replay'u i zapytać się na Discordzie lub pod nowym wpisem pod tagiem acleague.
@Plupi: u mnie spoko. Nerwowe L1, spory ścisk, szczęśliwe po kilku minutach jestem na p3, Kubool wyprzedza XYZ który dodatkowo uderza w bandę. Widać ze uszkodził furę i dzięki temu zaczynam zmniejszać dystans. XYZ już po L1 zalicza PIT, ja wskakuje na P2 i do momentu mojego PITu na 3lapie staram się jechać szybko i czysto, miałem pusto przed sobą ( ͡° ͜ʖ ͡°). W picie wyprzedza
@czaksniff: @Plupi:
Ja mialem zdecydowanie mniej szczescia :( bywa... jakos te zerowni zawsze pod gorke bo poprzedniego rowniez nie dokonczylem. Restart w mojej ocenie to nienajlepsza decyzja. Niemal dokladnie taka sama sytuacje mielismy w tym samym miejscu po wznowieniu. Tyle ze za pierwszym razem udalo sie przejechac szczesliwie petle GT a za drugim juz zostalem skasowany na szykanie. Fakt uslyszalalem sorry ale co to zmienia jak z chyba z 18
@samFTW To nie jest tylko problem optymalizacji toru ale też upośledzony silnik który nie potrafi dograć sobie wszystkiego jak jest jeszcze wolny RAM/VRAM. Na innych torach też obserwowałem, że pierwsze okrążenie haczy mocniej niż następne.