Aktywne Wpisy
Krulsalomon +71
kropla_bez_kitu_benc +102
Oczywiście wszyscy przejmują się kobietą. Los mężczyzny mają w poważaniu, nikt nawet o nim nie wspomina xD Tragiczny jest ten świat.
#izrael #wojna #palestyna #pieklomezczyzn
#izrael #wojna #palestyna #pieklomezczyzn
Wyścig Pro wygrał MrKubool.
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=3536
Wyścig Semipro wygrał Michał Pyzara.
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=2734
Gratulacje!
Jak Wasze wrażenia?
Semipro mogę podsumować klasycznym "coraz więcej amatorów pcha się do ścigania"...
- niektórzy stale bardzo pingowali
- na początku każdej sesji miałem potężne pingi, po chwili się unormowało - Wy też tak mieliście?
- na takich długich torach nie robimy kółka w kwalifikacjach czy treningach na overtime, wszyscy inni muszą wtedy czekać aż jakiś zawodnik dojedzie te 10 minut
- wjazdy w tyłek w kwali; w kawli zostawiamy sobie miejsce, a nie ścigamy się
- niebezpieczne powroty na tor; patrzymy na mapkę i helicorsę, nie wjeżdżamy pod nadjeżdżające samochody, przepuszczamy wszystkich zanim możemy bezpiecznie wrócić
- dobrym zwyczajem po uderzeniu w kogoś z naszej winy, po którym to uderzeniu traci miejsce jest oddanie pozycji
- w trakcie kwalifikacji czy wyścigu back to pits poza aleją serwisową jest jednoznaczne z zakończeniem jazdy (koniec kwalifikacji danego zawodnika i DNF z wyścigu)
- przestrzegamy linii przy wjeździe i wyjeździe z alei serwisowej
- zachowujemy szczególną ostrożność na pierwszym zakręcie tuż po starcie wyścigu i kolejnych zakrętach
- zachowujemy szczególną ostrożność przy żółtych flagach, nie pędzimy na oślep licząc, że przefruniemy bezpiecznie przez jakiś karambol
- czy wszyscy mają odpowiednie aplikacje w odpowiednich wersjach? Widziałem jak komuś PLP naliczało kary sekundowe - to nie jest PLP ACLeague
- zachowujemy ciszę radiową do końca wyścigu, czyli dojechania do mety ostatniego kierowcy, a nie tylko czołówki
W kwalifikacjach dostałem w tyłek od pingującego samochodu-widmo. Start z 20 miejsca, zostałem poobijany na T1, potem na kolejnych zakrętach, nie wiem przez ile różnych samochodów. Potem znowu zaparkował we mnie jakiś samochód-widmo i w końcu moje TT zostało prawie całkowicie skasowane przez jakiś cofający albo swobodnie opadający na tor samochód po spinie. Aero nie ma, zawieszenie skasowane, samochód sam skręca gdzie chce, ledwo przekracza 200 km/h. Dotoczyłem się do pitów, kilka minut straty na naprawy i potem już tylko samotne hotlapowanie. W końcu back to pits i tyle tego było...
#acleague
@sidhellfire: jeśli ktoś gdzieś udostępni to tak. Sam też możesz
Moje tempo szybko wzrastało i byłem w stanie pojedynczo łykać ludzi, oszczędzając push to passy tylko na ewidentne akcje i najdłuższe proste. Bez problemu dojechałem do pitów na 6. pozycji, a następnie przez prawie
@sidhellfire: Pro: Pro: https://drive.google.com/file/d/0B6VuvXH1ihCMSG5MM0x4YkRMa0E/view?usp=sharing
SemiPro (brak kilku ostatnich minut): https://mega.nz/#!14BRWCwb!OclPUlIymyELzpLmBvVtQxZzHM23YgmFMyvpIfwNDF4
@DRN: ja nie wyłapałem ;) i tylko jedno cięcie
Ogolnie mozna gdzies zglosic kontakty z ktorymi mamy problem? Lagi to lagi, wiadomo, ale czasem ludzie ewidentnie popelniaja bledy i wolalbym zeby tych kontaktow nie bylo na takich wyscigach, bo troche
Ja mialem zdecydowanie mniej szczescia :( bywa... jakos te zerowni zawsze pod gorke bo poprzedniego rowniez nie dokonczylem. Restart w mojej ocenie to nienajlepsza decyzja. Niemal dokladnie taka sama sytuacje mielismy w tym samym miejscu po wznowieniu. Tyle ze za pierwszym razem udalo sie przejechac szczesliwie petle GT a za drugim juz zostalem skasowany na szykanie. Fakt uslyszalalem sorry ale co to zmienia jak z chyba z 18