Wpis z mikrobloga

@voor: I to było świetne rozwiązanie. Niestety Oblivion i Skyrim poszły na łatwiznę, Skyrim do tego stopnia że gracze są zmuszeni grać ze wskaźnikiem bo NPC nie udzielają żadnej informacji, mówią idź i w jakiś magiczny sposób twoja postać wie gdzie to jest nawet jeśli nigdy tam nie była, npce nie podają żadnych wskazówek, no chyba że coś jest w jakimś mieście to może jeszcze rzucą jego nazwę, ale gdzieś w
@voor oj tam. Gry komputerowe poszły w kierunku rozrywki, która ma się pomóc zrelaksować po pracy albo w wolny dzień, żeby człowiek mógł sobie odpocząć grając w grę ( ͡° ͜ʖ ͡°) zamiast po całym dniu #!$%@? się na świat w pracy miał jeszcze wyklinać twórców gry próbując po raz 20 przejść jeden poziom ;) Jak dla mnie to zmiana na plus, a jak ktoś nie jest zadowolony,
@voor: No ale tak powinny wygladac zadania. Skad Ty jako protagonista masz wiedziec, ze mjeczur, ktorego szukasz jest w starej jaskini za wodospadem 200 metrow od znaku granicznego z wioska Carnan? No kuur....