Wpis z mikrobloga

@Fiemka: Hej! Potrzebuję od was wsparcia przy mojej grze. W zamian za pomoc mam dla was gift #rozdajo w postaci tabletu MODECOM Freetab 7.5 Ips X4 3G+. Sprzęcik używany jakiś czas głównie do testowania apki. Na ten moment tylko tak mogę się odwdzięczyć ale pomyślimy co dalej :)

Okej, przejdę do konkretów:
Reaktywuję pracę nad moją grą #prehistoricblocks o której kiedyś tu już miałem okazję pisać.
Obecna wersja do pobrania tutaj:
link iOS
Link Google Play

Krótka zajawka gry: https://www.youtube.com/watch?v=BxKdv-Qh-5M

Będzie mi niezmiernie miło jeżeli mirki i węgierki zechcą mi nieco pomóc, przetestować obecną wersję i dadzą znać czego w grze brakuje, co należy według nich poprawić. Żeby wynagrodzić wasze poświęcenie i czas, tak jak pisałem na początku wpisu, na koniec wylosuję osobę za pomocą randoma, która dostanie wyżej wspominany tablet.

Dzięki i do słyszenia!

#ios #android #gamedev #game #mobilegame #gamedev #zadarmo #chwalesie #unity3d
Pobierz Fiemka - @Fiemka: Hej! Potrzebuję od was wsparcia przy mojej grze. W zamian za pomoc ...
źródło: comment_VHoKrVJyabMSSGKIR8Ur8PUMCo7X5lkm.jpg
  • 24
@Fiemka: iOS, iP6s here.

Nie żeby coś, ale ten dźwięk monety jest mocno znajomy... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Do tego często zdarza się, że wystrzelenie kamienia udaje się dopiero za drugim razem, coś nie łapie jeśli tapnę w ekran zaraz po obniżeniu bloków.

No i moje subiektywne odczucie, że jakoś wszystko strasznie szybko się dzieje, może to kwestia nieco za dużej prędkości kamieni?
@Fiemka No niestety aplikacja się trochę zacina pomimo dobrego telefonu, kamień leci za szybko cały dolny panel trzeba kilkać kilka razy by zadziałał, za to nie ma lagów opcja wyłączania muzyki.
@Fiemka:

1. Dlaczego w opisie masz PREHISTORICS BLOCKS jak gra nazywa się PREHISTORIC BLOCKS?
2. Dzwięk monet jest za bardzo rozpoznawalny - pobaw się trochę w jakimś narzędzi i zimne go trochę
3. Skoro gra jest po polsku, to dlaczego samouczek nie jest po polsku?
4. Zamrożenie, a właściwie napis w lewym dolnym rogu BLOKUJE możliwość zmiany rodzaju kulki!!! Co wg mnie jest błędem, bo może w tym momencie chce
@Fiemka: Ja sprawdziłem na swój sposób czyli próbując hackować. Apka nieodporna na Lucky patchera i game Guardiana. Poza tym czcionka trochę mało czytelna. Naciąganie mogłoby być w drugą stronę ale go kwestia gustu.
Gierka fajna, ostatnio męczyłem z dziewczyną podobną grę, bardziej minimalistyczną i brakowało mi paru rzeczy które są u ciebie. (tamtą też dało się hackować)
.
@sir_maad: @deZZed: Mi na OP3 bez żadnych zacięć
Pobierz xGogi - @Fiemka: Ja sprawdziłem na swój sposób czyli próbując hackować. Apka nieodpor...
źródło: comment_tZMR1SvDJsqItPOOCkmLZiTgOorix8g7.jpg
@Fiemka:

Według mnie aplikacja na iOS wymaga poprawy następujących rzeczy:

- “Unity Page” jest zbyt długo na ekranie głównym

- Home screen wymaga rekonstrukcji, m.in “F” powinno zostać zlikwidowane a jego miejsce powinien zająć Button “O Nas”

- Botton “LOGIN” który nie działa

- Font który powinien być ujednolicony oraz, powinna zostać poprawiona jego czytelność

- Muzyka powinna zostać pozbawiona elektronicznej nuty

- Top Bar oraz Bottom Bar na ekranie gry
@Fiemka: po chwili grania :
Brakuje przycisku który przyspieszałby grę gdy kulki za długo się odbijają. Po zużyciu lepszych kulek powinny włączyć się najlepsze dostępne a nie podstawowe. I tak jak pisze @Nartenlener w 4 punkcie zamrożenie zasłania przyciski.
@xGogi: W sumie dobry pomysł z guzikiem przyspieszającym lot piłek aby skrócic oczekiwanie. Obawiam się jednak, że może to nieco obciążyć apke - takie nagłe przyspieszenie np 80-120 kulek. Przetestujemy.

Bonus za wyczyszczenie planszy - również trafny pomysł - możemy za to dawać losowy bonus = albo gwiazdki albo xx ilość losowej kulki. Taka troche ruletka.

Z tym kolorem chodzi Ci o to, że np klocek 50 hp jest czarny, 40
@xGogi: Lucky patcher i game Guardian - nie słyszałem o tym nigdy. Dobrze widze? pozwala na zmiane wartosci cyfrowych np liczba gwiazdek? Czy to działa w wersji online z tablicą wyników? W jaki sposób można się przed tym "zabezpieczyc" ?
@deZZed: Ogólnie strzelanie kulek nie polega na tapaniem palcem po ekranie. Poprawnie powinno to działać tak, że użytkownik dotyka palcem ekran i przeciąga palcem aby wycelować. Dopiero po puszczeniu palca kulka leci. Musimy poprawić ta mechanikę.
@Fiemka Nie mam drugiego telefonu niestety. Problem polega na tym, że kulka leci dopiero za milionowym pociągnięciem. Steruje się tak jak w bbtanie co nie?
@Fiemka A jednak nici z grania, piłka ani drgnie pomimo wielu prób ruszania i klikania i wszystkiego co możliwe. Aplikacja nie jest zacięta bo muzyka gra, a gwiazdka się rusza