Wpis z mikrobloga

W sobotę wreszcie miałem czas odkurzyć, umyć i nawoskować moją Hanię. To się pochwalę.

Mirki oprócz zdjęć lubio opisy, więc coś o mojej maszynie napiszę.

Jeżdżę nią od 3 lat. Jest to Civic VII EP2 w wersji Sport. Od zwykłej wersji różni się siedzeniami i boczkami z czerwonym obszyciem, skórą na kierownicy i dźwigni zmiany biegów, twardszym i niższym zawieszeniem, z zewnątrz dokładkami na zderzaki i progi i podwójnym wydechem.

Fabrycznie silnik 1.6 VTEC rozwijał zawrotną moc 110 koni, jednak tu już dochodzi tjuning jak to w Hądach:
fabryczny:
- czerwony kolor Milano Red dodaje szybkości
- trzy fabryczne naklejki SPORT dodają po 0,0005 konia mechanicznego
Ale to jeszcze nie koniec. Od siebie dołożyłem
- felgi enkei z najprawilniejszej wersji Type R dające kolejne z 0,0008 konia do wyglądu
- lotkę z TypeR dla zagwarantowania odpowiedniej aerodynamiki i docisku do asfaltu, i też kolejne 0,002 konia przyrostu
- odświeżacz powietrza AmbiPur car ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Xiaomi Roidmi 2S jako wspomagacz fabrycznego radia

Naklejki SPORT świadczą o tym że jest to samochód sportowy i nawet z tym nie handlujcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co do zadowolenia. Fajnie wygląda i równie fajnie się tym jeździ. Szybko się zbiera bo skrzynia ma dość krótkie przełożenia. Na autostradę przydałby się 6 bieg. I też lepsze wygłuszenie. Przejechałem nią koło 45k km, obecny przebieg to ok. 184k km.

Oto długa lista usterek w tym czasie:

- 3 lata temu pęknięta półoś - 340zł

- kilka razy przepalona żarówka

- kilka razy potrzebna regulacja ręcznego


Praktycznie bezawaryjnie. Oczywiście robię na bieżąco wszystkie rzeczy eksploatacyjne - oleje filtry klocki i rozrząd na początku. Jak ją kupiłem nie brała oleju, już się bałem że coś nie tak, w końcu Honda( ͡° ͜ʖ ͡°) Teraz łyka około litra na 10k km czyli Ok ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z typowych drogich napraw w tym modelu kiedyś czeka mnie wymiana łożysk w skrzyni. Słyszałem też o problemach z maglownicą.

Dejcie memy o Hodziarzach ( ͡° ͜ʖ ͡°)