Wpis z mikrobloga

Uważajcie przy przenoszeniu numeru do Plusa (do innych operatorów też). Naciągnęli mnie właśnie na jakieś 60 PLN.

Przy zawieraniu umowy przez internet, z przeniesieniem numeru i z zachowaniem okresu wypowiedzenia, nie było nigdzie możliwości podania oczekiwanej daty rozpoczęcia świadczenia usług. Założyłem, że będzie to miało miejsce w dniu przeniesienia, dla mnie to jest logiczne. Niestety dla Plusa nie jest. Rozpoczęli świadczenie na numerze tymczasowym, którego nigdy nie użyję bo jest on dla mnie bezwartościowy. Faktury wystawili. Wszystko oczywiście zgodnie z umową, ale przeoczyłem.

Wygląda na to, że zawierając u nich umowę przez internet NIE MA MOŻLIWOŚCI ustalenia daty rozpoczęcia świadczenia usług na dzień przeniesienia.

#plus #operatorzykomorkowi #przeniesienienumeru #telefony
  • 14
@CamelCase przenosiłem sie z orange do play i nie było żadnych problemów. Wypowiedzeniem umowy i całą papierologią zajeli sie w salonie, ja tylko machnąłem podpisy, nowa karta wystartowala zgodnie z tym co bylo napisane w umowie, a do tego czasu byla jeszcze aktywna karta orange.
@CamelCase: W przypadku przeniesienia numeru z abonamentu są dwie możliwości do wyboru: zgodnie z okresem wypowiedzenia u dotychczasowego operatora lub na koniec okresu promocyjnego umowy.

Do czasu uwolnienia numeru przez poprzedniego operatora korzystasz z numeru tymczasowego, na którym świadczone są usługi zgodnie z Twoim planem cenowym. Proszę, napisz, czy Twoja umowa dobiegła końca. Czy skorzystałeś z promocji 3 miesiące gratis?

W przypadku wybranych promocji zamówionych poza sklepem internetowym jest możliwość skorzystania
@Specjalista_Plus: Wybrałem taryfę Plush ABO L, dostępną tylko w sklepie internetowym, z zachowaniem okresu wypowiedzenia (który mija pod koniec lipca). Moja poprzednia umowa jest podpisana na czas nieoznaczony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tak więc nie korzystam z numeru tymczasowego, gdyż mój obecny numer jest cały czas aktywny.

Jestem pewny, że nie miałem możliwości wyboru w kwestii daty rozpoczęcia umowy. Nie skorzystałem również z promocji 3 miesiące gratis, nic mi o niej
Chcemy wyjaśnić, że okres bezpłatny jest dostępny tylko dla umów zawieranych na 24 miesiące, natomiast taryfa, którą wybrałeś obowiązuje na czas nieokreślony i dlatego zostały Ci naliczone opłaty od momentu aktywacji numeru tymczasowego.
Przy wypełnianiu zamówienia, masz możliwość podjęcia decyzji co do momentu rozpoczęcia świadczenia usług przez naszą sieć. Jest możliwość zaznaczenia zgody na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel lub jej niewyrażenia. Od tej zgody uzależniony jest termin aktywacji numeru.
Dla mnie to zwykłe naciąganie klientów. Standardem jest że przy przenoszeniu numeru usługa u nowego operatora świadczona jest od momentu zakończenia usługi u starego operatora. Natomiast PLUS wciska jakieś karty tymczasowe do skutku aż w końcu uzyskają gdzieś twój podpis w stosie papierków lub zgodę telefoniczną i jadą z abonamentem jeszcze przed przeniesieniem numeru. Jak dla mnie to zwykłe naciąganie. Nie miałem takich problemów z PLAY, ORANGE a nawet z LajtMobile.
Do
@CamelCase: uprzejmie informuję, że #plus dalej robi dokładnie to samo. Nikt mnie nie poinformował, że przy przenoszeniu będę dwa miesiące płacił za numer tymczasowy, który jest mi potrzebny jak drzwi do lasu, i którego nie miałem możliwości 'niechcieć'. Konsultant na infolinii stwierdził, że oni o tym nie informują bo nie muszą bo to jest 'normalne' i tyle, po temacie. cc @Specjalista_Plus
Witam. Pragnę poinformować, że numer tymczasowy jest nieodłącznym elementem przeniesienia, ponieważ to właśnie na otrzymanej karcie SIM, aktywuje się docelowy numer telefonu. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wiadomości, podczas składania zamówienia, miałeś możliwość podjęcia decyzji, kiedy nasza sieć rozpocznie świadczenie usług.

Pozdrawiam,
Specjalista Plus
A dzisiaj także potwierdzam że Plus nadużywa zaufania domyślnie uruchamiając pełnopłatną usługę abonamentową na numerze tymczasowym który kompletnie jest nieprzydatny. I jeszcze wciska ciemnotę że mogę korzystać z numeru tymczasowego - no jak mogę korzystać jeśli mój numer jest u poprzedniego operatora. Reklamacja odrzucona więc bardzo się cieszę że umowę podpisałem na czas nieokreślony, tak więc skoro PLUS nawet nie chce podjąć dyskusji to jest to najkrótsza umowa którą z nimi zawarłem.
Dzisiaj dostalem fakture za numer tymczasowy plus. To jest niestety jawna kpina. Przenosisz numer do innej sieci, to numer na przeslanej karcie numer aktywuje sie w momencie przeniesienia numeru. Plus stosuje taktyke wciskania klientom numeru tymczasowego na ktorym aktywuje usluge od momentu kiedy operator potwoerdza okres wypowiedzenia. Panie specjalisto z Plusa - wybralem opcje przeniesienia numeru na koniec okresu wypowiedzenia i z taka data numer zostanie przeniesiony. Zapisy okresy kiedy to numer