Wpis z mikrobloga

@aMorty: Postaramy się pomóc. Najlepiej będzie, jeśli na początek podasz nam kilka informacji:

- W jakiej lokalizacji występuje problem? (województwo, powiat, miejscowość)
- Czy ktoś z Twojego otoczenia spotkał się z podobną sytuacją?
- W jakiej technologii występuje problem (2G/3G/LTE)?
- Jak często problem się powtarza? (stale, o określonej porze dnia)
- Model routera/modemu lub telefonu.
@Specjalista_Plus wasz internet to tragedia, ciężko się z tym nie zgodzić. Obecnie mogę zagrać w grę online w godzinach 2-5 w nocy aby mieć pewność, że zdołam zagrać bez żadnych zakłóceń...
W dzień oczywiście nie ma o tym mowy.
Ponadto stabilność tego internetu pozostawia wiele do życzenia, ponieważ wystarczy żeby tylko kolejna osoba połączyła się z wi-fi a od razu widnieję napis attempting to reconnect albo 500ms +.
Sama prędkość to jedno