Wpis z mikrobloga

Jak pewnie części osób udało się zauważyć, trasa Outlon Park mimo, że bardzo fajna dla TT jest w pewnych miejscach niedokończona, niektóre bandy nie mają kolizji przez co można się czasami poczuć jak Kosmonauta ( ͡ ͜ʖ ͡)

Obecnie trwają prace aby na wyścig trochę ją poprawić i przynajmniej w najgroźniejszych miejscach załatać portale do kosmosu.

Jak tylko uda nam się coś skleić, aktualizacja pojawi się w ACL Menagerze.

#acleague
Pobierz ACLeague - Jak pewnie części osób udało się zauważyć, trasa Outlon Park mimo, że bard...
źródło: comment_92pIUp7g0GvtuTPGMb4jEdxsKiL3z8en.jpg
  • 25
@ACLeague: czy wy jako organizatorzy przed wyborem torow do ligi to soprawdzacie te moderskie tory? przeciez to mozna bylo wylapac w 5 min jadac po krawedzi toru. Czy te tory sa zoptymalizowane do jazdy online? czesc torow moderskich jest robiona na odwal i nadaja sie tylko do hotlapow i to w trybie singla.
@XiriX: to akurat byla proba zrobienia push/pull tych colliderow, ktore autor moda zamodelowal. Najzyczajniejsza powierzchnia w osi opon by wystarczyla. Tym razem nie Real probuje to zrobic. Amatorszczyzna i metoda PBK w akcji, moze sie uda, a moze trzeba bedzie pojechac czysty wyscig bez kolizji, zeby nikt nie przeniosl sie w inny wymiar :D acleague - simracig bez limitow
@XiriX: Nieee, ja sie do ksEdit nie dotykam :P Wydaje mi się, że chłopaki planują postawić niewidzialne bandy kolizyjne przed uszkodzonymi oponkami. Czyli to będą mega proste obiekty. Ale szkolenie tak czy tak się przyda, przy robieniu kolizji w Kielcach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@XiriX: ja wiem, tylko jak widzisz, pelna amatorszczyzna. Iso sprobowal taka opcje, z extrudem, ale po tescie (nie dzialalo) zrobil wersje z plaszczyznami takimi najprostszymi i jakis problem z eksportem jest. Tj dalej nie dzialalo.
@LKRISS: nikt nie sie nie chwali ze najprofesjonalniejsza tylko najwieksza ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) a tak na powaznie tory sprawdzalo pare osób nie wiem jak to sie stalo ze nikt nie zauwazyl tego na tym torze :(
@XiriX: Problem jest z eksportem, w AC Editor dorobione bandy widać, więc niby jest ok, ale jak wczytuje się tor w grze to wraca do menu bez żadnego errora. W logach AC ostatnie info przed crashem to

"Kunos Simulazioni: CRITICAL ERROR
CANNOT HAVE 0 CARS IN RACE.INI"

...więc coś całkiem niezwiązanego z naszym problemem :/