Wpis z mikrobloga

@AlabamaMama Kiedy przejazd był zaplanowany i zarezerwowany od 3 dni (na godzinę 5 jutro) a gość odwala coś takiego na wieczór przed to chyba nie będę pisał, że nic się nie stało. Mógłby chociaż przeprosić, ale żadnej skruchy to ja tu nie widzę...
@washington: Pretensje na miejscu, bo ktoś odwołał przejazd? Po głupkowatej odzywce o czwartej rano wnioskuję, że ten przejazd miał być jutro. Człowiek kulturalnie informuje, że przejazd się nie odbędzie a ten od razu z pretensjami wyskakuje.

Mógłby chociaż przeprosić, ale żadnej skruchy to ja tu nie widze


@tujestbutton: I co, jeszcze na kolanach pokutę może odprawiać? Odpowiedział chamstwem na twoje chamstwo i tyle.
@washington: No co jest nie tak? Różne losowe sprawy się zdarzają. Może gościowi się zepsuł samochód? Albo mama zachorowała nagle i musi się nią opiekować? Dał znać kulturalnie, że nie pojedzie i tyle. A drugi od razu z pretensjami wyskakuje i jeszcze jakieś gierki typu "no mógł o 4 rano!!" urządza. A potem się dziwi, że ktoś mu odpowiada po chamsku.

Jak dziecko w piaskownicy.
@washington: Niektórzy z domu też wynoszą inne aspekty kultury osobistej - zrozumienie drugiej osoby, brak słownej agresji, spokój, opanowanie.

Tutaj zabrakło kultury przede wszystkim pyskującemu. Na wiadomość o neutralnym wydźwięku zareagował od razu agresją. Jak typowy seba.
@tujestbutton: Czasem rzeczywiście mogą zdarzyć się losowe sytuację po stronie pasażera lub kierowcy. Zawsze jednak możesz zgłaszać nam takie sytuacje poprzez funkcję "Zgłoś tego użytkownika" na jego profilu lub stronie oferty przejazdu. Rejestrujemy wszystkie zgłoszenia i monitorujemy aktywność użytkowników. Jeżeli nagłe odwoływanie rezerwacji lub przejazdów występuje u kogoś szczególnie często i wyraźnie wskazuje na brak odpowiedzialności po stronie użytkownika, wysyłamy upomnienie, a jak to nie skutkuje blokujemy konto.