Wpis z mikrobloga

Cześć mireczki, moja przygoda z przeniesieniem numeru do PLUSHa

Mam aktualnie numer w NJU, ale straszna lipa jest z zasięgiem więc pomyślałem nad PLUSem bo wiadomo że LTE itd

28 CZERWCA zamówiłem umowy na PLUSH ABO
Mija tydzień, cisza. Dzwonię i pytam ile w domu mam siedzieć w oczekiwaniu na umowę. Pani mówi że jakiś fakap z kurierem się zrobił i wyślą innym.
OK, mija kolejny tydzień, cisza. Piszę maila do nich że to trochę niepoważne żebym siedział jak na szpilkach w domu 2 tyg i czekał na kuriera z umową. Odpisał mi ktoś że fakap z kolejną firmą kurierską, przepraszają, wyślą DPD dzisiaj. Mija dzień, piszę do nich że nie mam numeru nadania nawet. Dostałem.

13 LIPCA przyjeżdża kurier, podpisuję umowy i zostaję z kopertą po umowach i potwierdzeniem odbioru przesyłki. W kopercie znajduje (dobrze że zajrzałem) kartę SIM.
Wkładam kartę SIM do telefonu, okazuje się że to numer tymczasowy. Brak jakichkolwiek informacji ze strony operatora jak mam dalej postąpić z tą kartą, kiedy numer będzie przeniesiony itd. Stwierdzam że mi dodatkowy numer nie jest potrzebny więc go wrzucam do szuflady.

19 LIPCA dostaję fakturę na 28,33PLN :)
Dzwonię do Biura Obsługi Klienta :) Oczywiście czteropoziomy system wciśnij-jedynek i 10 minut (dosłownie) słuchania muzyczek zanim odbiera człowiek.
Miedzyczasie piszę z konsultantem na ich FB, że chyba coś jest nie tak z tą ich firmą... Dostaję odpowiedź "numer tymczasowy jest aktywowany w ciągu 7 dni jeśli wyraziłem na to zgodę, bądź 14stu jeśli nie wyraziłem" ... tak, dokładnie o to pytałem....
Odbiera facet, opisuję mu sytuację. Numer będzie przeniesiony do PLUSHa 23 SIERPNIA. A ta faktura to jest abonament. Bo przecież zamówiłem usługi, PLUSH je dostarczył więc teraz płać. Nikogo nie interesuje że nie chciałeś mieć dwóch numerów i że PRZENIESIENIE numer nie oznacza DOKUPIENIA TYMCZASOWEGO drugiego abonamentu do płacenia...

Cztery razy w ciągu ostatnich 3 lat przenosiłem numer i nigdy się z czymś takim nie spotkałem.
Zastanawiam się co się stanie jak faktury nie zapłacę. Plus mnie zablokuje jako nie płacącego, a Orange wymelduje od siebie?
  • 5
Zapomniałbym, jak będziecie w podobnej sytuacji to polecam przenieść numer najpierw do PLUSH na kartę, a po przeniesieniu zmienić taryfę na ABO, wtedy unikniecie durnego płacenia dwóch faktur jednocześnie...
@greyfox21: Przepraszamy za długi czas realizacji. Chcemy wyjaśnić, że aktywacja numeru tymczasowego uzależniona jest od wyrażonej zgody na natychmiastowe świadczenie usług. Jeżeli ta opcja zostanie zaznaczona, stanie się to w ciągu 7 dni. W przeciwnym wypadku odbędzie się to po 14 dniach. Dodatkowo wyjaśniamy, że numer tymczasowy jest nieodłącznym elementem przeniesienia numeru z oferty abonamentowej lub mix w wybranym kanale sprzedaży. Od dnia jego aktywacji do dnia przeniesienia numeru, usługi na
Dzięki za odpowiedź. Przechodzę z NJU do PLUSH ABO. Nawet jakbym nie wyraził zgody to po 14stu dniach i tak naliczy się abonament.
Swoją drogą, wziąłem ABO 29zł za miesiąc. Teraz dostałem fakturę od 18.07 do 01.08 na kwotę 28,38PLN... Żadnej rozpiski co za co, skąd taka kwota. Jedyna pozycja na fakturze "świadczenie usług telekomunikacyjnych". Nie wygadane minuty, nie MB internetu mobilnego tylko jakaś enigma.
Nie wybrałem opcji 24 miesiące WŁAŚNIE DLATEGO
@greyfox21: Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług nieopłacenie rachunku, może spowodować zawieszenie świadczenia usług do momentu spłaty zadłużenia. Swoją fakturę możesz zweryfikować również, logując się do Plus online. Jeśli potrzebujesz wyjaśnienia dotyczącego płatności na Twoim rachunku skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 601-102-601.