Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Dzięki za wsparcie, miraski. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    W życiu bym nie pomyślała, że będę odstawiać cyrk w takim konkursie xddddd Wyszło to kompletnie przypadkiem. Teraz w lipcu półfinały ogólnopolskie, zobaczymy czy przejdę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    Od początku pisałam Wam, że wygra 16. XD No, ale I Vice tez git. Wycieczka jest xdddd

    Pozdrawiam,
    koń z kilogramem tapety na ryju xD

    #pokazmorde #antylopa podobno nie #ladnapani - ale ja serio siebie lubię xd

    OBIECUJĘ WALCZYĆ O POKÓJ NA MIRKO
    pokaż całość

    odpowiedzi (86)

  • avatar

    Żyję w tak normalnym małżeństwie, że ostatnio moją największą nikczemnością względem żony była dzisiejsza "kradzież" biszkoptów przygotowanych ciasta.
    Polecam ten stan.
    Biszkopty były zajebiste.
    #przemyslenia

    odpowiedzi (25)

  • avatar

    Niedźwiedź Malajski wygląda jak facet przebrany za niedźwiedzia
    #oswiadczenie #smiesznypiesek

    odpowiedzi (21)