Wpis z mikrobloga

@zamak: w warunkach miejskich mega oszczędna. Ogólnie hybryda ma tę zaletę, że jest normalnie na spaliny, ale ma też silnik "elektryczny". Działa to na zasadzie, że jak ma naładowane akumulatory, to do 50km/h jeździ na prądzie, a powyżej tych prędkości przechodzi na paliwo. W przypadku gdy brakuje zasilania w akumulatorze, to taki akumulator ładuje się poprzez normalną jazdę na benzynie.
Kolega chce kupić sobie hybrydę od golfa. Pułap cenowy 40 tys.
@niko777: zabraknie 20k do Initiale Paris a innej wersji nie opłaca się brać. Poza tym jak najbardziej na tak, z tanich przedstawicieli udawanego D (bo to bardziej C ale nadmuchane do D) jest jest w porządku.
@zamak: W tej cenie kupisz fajnie wyposażona Astre z konkretnym silnikiem, albo równie ciekawego Civica (te nowe mi się zajebiście podobają).

@KorelacjaProkrastynacji: Hybryda przy dalekich trasach nie da Ci praktycznie żadnych oszczędności, to rozwiązanie sprawdza się spoko w mieście. Jak chcesz robić golfem trasy za 13 zł / 100 to zagazuj :-)
@zamak: pisałeś coś o wygodnym samochodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ogólnie gdzieś przeczytał, że idzie przejechać na takim pojeździe 100km nawet za 13 złotych, co przy dalekich trasach jeśli dużo jeździsz daje realne oszczędności.


@KorelacjaProkrastynacji: to już taniej i wygodniej LPG, więcej mocy, mniej problemów. Poza miastem hybryda nie pali mniej niż zwykły spalinowy samochód.
@zamak dobrze wyposazone hatchbacki porzadnych marek, z dynamicznym silnikiem beda kosztowaly grubo ponad 100k. Takie sa teraz realia. Jezeli musi byc nowe to stac Cie w tych wymaganiach jedynie na jakas gownomarke koreanska lub francuska ewentualnie pseudoniemiecki Opel. Kwestia co dla Ciebie jest dobrym wyposazeniem i dynamicznym autem.