Wpis z mikrobloga

Porsche 991.2 Carrera GTS (2015-...)
3,0l B6 twinturbo 450KM
0-100 km/h - 3,6s

911 GTS czyli coś pomiędzy komfortową Carrerą S a torową GT3. Czyli silnik mamy ten sam (3.0l TT) tylko podkręcony o 30KM (PowerKit), obniżony o 10mm i wyposażony w koła z Centerlockiem.

Względem poprzednika. Silnik został zmniejszony z 3.8l i uturbiony. Jest to pierwsza generacja, Carrery GTS z turbiną. Auto jest teraz nieznacznie szybsze i z pewnością ratuje więcej zwierzątek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Porsche oferuje obecnie 22 różne wersje modelu 911, więc trzeba się lepiej przyjrzeć, żeby rozpoznać jaki dokładnie to model. Model GTS od słabszych wersji (S/bezS) można odróżnić tylko poprzednim zderzaku bardziej zbliżonym do GT3 z podwójnymi "filarami" po obu stronach oraz mocowaniu CenterLock.

Wyciąg z cennika:

Podstawowa Carrera (bez S) to wydatek 482 030 PLN. Za wersję S trzeba zapłacić już 550 850 PLN. Wersja GTS kosztuje minimum 617 220 PLNczyli mniejod takiej Carrery 4S Cabriolet - 649 570 PLN. Czyli wybór napęd na 4łapy i wiatr we włosach czy lepsze prowadzenie i większa moc.

Poliftowe GTSy dopiero zaczynają się pojawiać na polskich ulicach. Może to być 3-4 sztuka w PL.
-----------------------------------------------------------------------

#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carspotting #carboners #porsche #911 #991.2 #carrera #gts #warszawa #vagboners
Pobierz superduck - Porsche 991.2 Carrera GTS (2015-...)
3,0l B6 twinturbo 450KM
0-100 km/h -...
źródło: comment_ZsJVdufgIDGlxx5IwUb4Zn7URadGHPKP.jpg
  • 1