Wpis z mikrobloga

@StachuStach: jest magnesik którego przyciąga blacha auta. Im grubszy lakier tym magnes słabiej trzyma i mniej wysuwa się skala. Przy szpachli w ogóle się nie trzyma "blachy". Kosztuje śmieszne pieniądze, mam to już kilka lat i jestem dzięki temu w stanie ocenić czy lakier jest równy na samochodzie. Wiadomo dokładność mniejsza niż w elektronicznych ale cena/jakość 10/10.
@StachuStach: na koncu ma magnesik, w srodku odpowiednio dobrana sprezyne z zapadka. Przykladasz to do lakieru i ciagniesz. Im ciensza warstwa na blasze, tym lepiej magnes trzyma sie auta i tym bardziej mozesz wyciagnac wewnetrzny trzpien przed oderwaniem sie od auta. Na wewnetrznym trzpieniu jest skala, ktora mozesz sobie porownac z ta na zewnatrz.
Generalnie dosc prymitywne urzadzonko (i nie zadziala z elementami aluminiowymi albo z tworzywa), ale lepsze niz nic.