Wpis z mikrobloga

@sorasill: Wiadomo, ale wiekszosc rynku to jednak gowno rzeczy, a ze pulap wejscia w grafike jest niski, a klienci nie cenia jakosci to mamy wynik jak wynik.
Wsrod programistow to takimi szmatami sa tylko ci co stronki robia, ale to i tak nadal lepsza kasa niz ktos kto robi logosy, layouty czy plakaty.
@loczyn no dobra rynek ma niski pułap i male rzeczy, co nie znaczy ze nie mozna calej winy zrzucic na to ze ludzie chca zarobic, wiem o co ci chodzi. Glownym problemem jest często klient i o ile mozna udzielic rabatu na swoje uslugi, bo mamy wewnetrzna potrzebe czy brief jest idealnie przygotowany, to czesto i gesto klient szuka taniej alternatywy, logo za 150 wizytowka za 30, strona za 300. Dla klienta
@najman: jak to pomnożysz to owszem i to netto, nie mam czasu na gmeranie przy niektórych rzeczach za bagatela 150 PLN jeśli wymagają poświęcenia czasu, a niektóre robię dla sportu, po prostu. I nie mam pretensji w tym poście o niskie stawki, edukacja klienta to inna kwestia.