Wpis z mikrobloga

Mirki, zamówiłem na mall.pl ekspress do kawy który był w fajnej promocji. Miał to być prezent na 50tke rodziców. Zapłaciłem przelewem oraz już dostałem wiadomość z preawizacja DHL. Jednak dzisiaj dostałem maila który informował o tym, ze zamówienie anulowane! Na dwa dni przed urodzinami muszę szukać prezent ponownie

Pełna treść:
Szanowni Państwo, z przykrością informujemy, że nie możemy potwierdzić przyjęcia do realizacji zamówienia nr XXXXXX.
Zawiadamiamy, że na podstawie pkt II.5 zdanie 2 Regulaminu naszego Sklepu Internetowego nie doszło do zawarcia umowy sprzedaży.
Wysłana do Państwa automatycznie generowana wiadomość e-mail potwierdziła jedynie otrzymanie zamówienia przez naszą Spółkę, a nie jego przyjęcie do realizacji. Równocześnie deklarując gotowość niezwłocznego zwrotu płatności - w przypadku gdy dokonali Państwo już zapłaty - prosimy o wysłanie wiadomości zawierającej numer rachunku bankowego do zwrotu, numer zamówienia oraz adres zamówienia na info@mall.pl w tytule maila umieszczając: Dane do zwrotu.
W ramach przeprosin za powstałe niedogodności, w następnej wiadomości prześlemy Państwu kod rabatowy do wykorzystania na zakupy w naszym sklepie.

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy naprawdę nie mają obowiązku wysłać towaru?
Nie będę się wyklocac — chcialbym tylko się upewnić czy tak mogą zrobić.

Dostalem od nich potwierdzenie otrzymania zaplaty, potwierdzenie otrzymania zamowienia i preawizacje.

Dodam, ze ich promocje zobaczyłem ponieważ byli promowani dzięki temu na ceneo.
Z góry dzięki za pomoc

#pytaniedoeksperta #sklepyinternetowe #mallpl #prawokonsumenckie
  • 8